Největší nárůst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku ze všech televizí měřených peoplemetry zaznamenala minulý týden sportovní ČT 4. Dívalo se na ni 5,01 procenta diváků starších 15 let, kteří zrovna trávili čas u televize, což je o 1,65 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Naopak největší pokles vykázala televize Nova, která si pohoršila o 0,96 procentního bodu na hodnotu 26,08 procenta.
AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012
Vůbec nejlepšího letošního týdenního podílu na dospělém publiku dosáhla Prima Cool (4,68 procenta), naopak nejhorší týdenní čísla za letošek vykázala ČT 1 (15,14 procenta) a Nova Cinema (4,72 procenta). Prima family už třetí týden po sobě mírně klesá, Prima love zaznamenala první výraznější pokles od začátku roku. V meziročním srovnání s 13. týdnem roku 2011 si nejvíce polepšila sportovní ČT 4 (o 2,15 procentního bodu) a ČT 2 (o 0,95 procentního bodu), nejvíc klesla televize Nova (o 5,57 procentního bodu).
Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.
Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
---|---|---|---|
ČT 1 | 15,14 | – 0,37 | – 0,46 |
ČT 2 | 3,81 | + 0,07 | + 0,95 |
ČT 4 | 5,01 | + 1,65 | + 2,15 |
ČT 24 | 4,60 | – 0,56 | + 0,50 |
Nova | 26,08 | - 0,96 | - 5,57 |
Nova Cinema | 4,72 | – 0,27 | + 0,22 |
Prima family | 18,20 | – 0,25 | + 0,49 |
Prima Cool | 4,68 | + 0,50 | + 0,58 |
Prima love | 2,33 | – 0,17 | nebyla měřena |
TV Barrandov | 5,15 | – 0,14 | + 0,12 |
Atmedia | 1,91 | + 0,08 | – 0,30 |
ostatní TV | 8,37 | + 0,41 | – 1,01 |