Hlavní navigace

Školení: Jak využít sociální média v marketingové strategii firmy?

1. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Isifa
Jak sociální média fungují a jak se jimi dá vhodně doplnit nastavená komunikační strategie firmy? A především – jak tohle všechno co nejlépe vysvětlíte svému šéfovi?

Sociální média jsou v kurzu a na Facebooku chce své výrobky propagovat každá druhá firma. Bez rozmyslu se to ale nemusí vyplatit. Předně je třeba sociální média pochopit a následně se zamyslet nad tím, jak jimi vhodně doplnit nastavenou komunikační strategii, případně jak tuto strategii sociální média ovlivní.

Pro pracovníky v marketingu, kteří se o zapojení sociálních médií snaží, nebo o něm uvažují, je určeno školení Sociální média v marketingové strategii firmy, které na jaře ve třech termínech povede lektor Jenda Perla.

Co se účastníci školení naučí?

  • Vysvětlit základy sociálních médií svému šéfovi 
  • Pochopit uživatele sociálních sítí 
  • Nastavit ty správné cíle využití sociálních médií pro vaši firmu 
  • Propojit komunikaci v sociálních médiích s dalšími kanály 
  • Najít své fanoušky a komunikovat s nimi 
  • Prozákaznický styl myšlení

Školení proběhne v termínech 13.2., 6.3. nebo 24.4. v Praze. Další podrobnosti najdete zde.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).