Tak tohle co řekl to je do nebe volající:
"Nepředpokládáme pokutu ze strany ČTÚ. Jsme lucemburskou společností a ani v České republice ani na Slovensku neprovozujeme služby elektronických komunikací, tedy služby v kompetenci ČTÚ,"
Tedy víceméně přiznal že tu podnikají na černo a ještě se vysmívá českým úřadům že na ně kvůli tomu nemůžou.
Pane Glisník - klesl jste do toho nejhlubšího a nejsmradlavějšího bahna!
STYĎTE SE!
Vlastním celkem tři dekódovací karty:Skylink Výměna,modrou slovenskou Skylink kartu a CS Link kartu.Na první kartě si předplácím balík Kombi,zbylé dvě mám v šuplíku a nehodlám za ně nic platit. Proto mně minulý týden dost rozčílil dopis od CS Linku,abych zaplatil servisní poplatek za kartu CS Link. Složenku s dopisem jsem hodil do koše a hned jsem jim zaslal email,že nesouhlasím s poplatkem ani novými podmínkami a žádám o zrušení registrace karty.Dnes jsem od CS LINKU dostal odpověď,že je jim líto,že jsem se rozhodl nepřistoupit na nové podmínky a že moje karta CS Link bude odpojena 30.9.,ale že po zaplacení poplatku může být znovu zprovozněna! Zruším i modrou kartu,až mně přijde výzva k zaplacení poplatku. Obě tyto karty nepotřebuju a kupoval jsem je v době,kdy nebyly dostupné všechny programy na jedné kartě. Dnes mně stačí pouze karta Výměna a nehodlám placením nesmyslného poplatku podporovat darebáky v Lucembursku!!! Pokud vlastníte více dekódovacích karet,doporučuji vám zrušit jejich registraci a ponechat si pouze jednu kartu,aby jim ze současného počtu asi 2,5 mil.registrovaných karet hodně karet ubylo a aby se ti nenažranci v Lucembursku chytli za nos a přestali vybírat poplatek za každou kartu.
Tak to pozor. Sice se mi nechce hledat to nařízení EU ale obecně platí, že občan státu se může obrátit na kontrolní úřad svého státu a ten za něj řeší v jiné zemi EU problém. Prakticky to samozřejmě vůbec nefunguje ale to je věc jiná.
Neznám zákony Lucemburska ale - tam je snad možné v rámci zákona LHÁT, uvádět nepravdivé informace do reklam atd? A to je to co se tu řeší!
A mimochodem snaha "utéct" do Lucemburska je ta největší sviňárna právě proto že všichni víme, že Skylink tu vždy podnikal a podniká! Kde má reklamy? v ČR. Kde má Infolinky? V ČR. Pro které území vysílá? Pro ČR. Atd!
1.) Můžete, ale nemusíte. A o tom to je, u Skylinku totiž musíte.
2.) Nenutil? A on by ten Skylink bez toho zařízení fungoval? Přemýšlejte, než napíšete takovou kravinu. A ano, funkční ta zařízení budou, ale už na nich nebudou fungovat kanály, kvůli nimž je lidé kupovali a které jim byly při koupi slíbeny navždy zdarma a bez poplatku. A to je podvod, byť bohužel ne podle zákona, ale morálně určitě. Ale co, na morálnost se (nejen) v této zemi už dávno nehraje a hlavně se na ní nic neviděla :(
To je sice pravda, ale co se týče té zmrzliny - já si myslím, že pro lidi (i pro mě) není problém dát 30 Kč/měsíc, ale jde o princip. O to, že reklamovali že balík GRÁTIS bude navždy zdarma. A ať si Grislík z M00 ty kecy, že to není zpoplatnění balíčku GRÁTIS, ale poplatek za údržbu nebo provoz satelitu narve to té své prd**e.
Tímto poplatkem u mě SKY link prostě skončil. Je neuvěřitelné, co ti zasr**í Lucemburčané dokážou udělat s českými satelitními platformami - CS link zakopali pod zem a SKY link totálně zničili.
Doufám, že plány na DVB-T2 se rychle uskuteční i s placenými programy a tím by šel SKY link do kytek!!! Za poslední roky na DVB-T docela pracují, tak jim věřím, že se jim to podaří dotáhnout do suprového konce.
Vidite jak jste to s nimi sfoukl. Nejzabavnejsi je na tom to, ze tohle presne ten cil, ktereho oni velmi radi ve spolupraci s vlastniky karet docili. Kdyby se nevytasili s nejakym poplatkem, nikoho by ani omylem nedonutili se nejakym zpusobem postarat o tyhle mrtve "suplikove" karty. Takhle se jim nadherne procisti databaze a nakonec zbyde presne ta uzivatelska zakladna na ktere budou moci do budoucna stavet. Takze nakonec by se dalo rict, kez by takovych jako jste vy bylo co nejvice. Verte ze z pohledu db administratora je tohle dar z nebes. :-)
pane Glisník uvědomte si že lidi si zakoupili i za desítky tísíc Kč přijímače aby měli navždy příjem zdarma a vy ho nyní zpoplatníte,jsem si naprosto jist že za těchto podmínek nemáte šanci získat nové klienty a jsem přesvědčen že budete někde na 500 tisícíh zákazníků což je pěkný propad.Jde o to že zpoplatnit ano,ale dejte k tomu vše pro příjem.Jak je to u Digi nebo UPC
Bohužel já a zřejmě nejenom já se domnívám,že ti kteří odmítnou nadále platit ten jejich servisní poplatek jsou jim tzv.ukradení,protože do bodoucna by od nich stejně neviděli ani korunu.Nemalé peníze za karty už někdo někdy nebo i také už oni vyinkasoval a dále je do budoucna právě ti kteří chtěli pouze grátis nabídku vubec nezajímají.Je to smutné,ale to je asi tak všechno co se s tím dá dělat.Pokud totiž poklesne počet právě těchto aktivních karet tak co to pro ně vlastně znamená?Myslím,že vubec nic.Osobně bych teda tu jednu nejlacinější zmzlinu měsíčně klidně vynechal,ale je to jenom muj subjektivní názor a nikomu ho ani náhodou nevnucuji.
Tak tak,já si zase dělám sbírku škrabek poněvadž v zimě při námraze budou dobré. Lodičky nevím jestli do toho Lucemburska doplavou.
Asi si myslí že když se s velkou slávou vytasí s novým názvem že bude všechno v pořádku. Nebude pane Glisník,důvěru lidí kterou jste X let pracně budovali jste spojením s těmi lucemburskými experty s tímto SP nesmyslem definitivně ztratili.
Jiste fajn, ale prave na zdrave databazi potencionalnich platicich klientu, ted nemluvim o nejakem poplatku, mluvim o subscriberovi placeneho obsahu jako takovem, lze dal stavet. Verte, ze o takove je nesrovnatelne vetsi zajem. Kdyz uz do toho chceme rypat technikcky, udrzba jakekoliv databaze neni ani nahodou nijak levnou zalezitosti.
ad 1) A kolik stojí samotná UPC karta?
ad 2) Nějaké vlastní zařízení mít MUSÍTE. UPC vám ho může i pronajmout na dobu, kdy jeho služby používáte, čili kromě výpovědní lhůty nejste ničím vázán, nic neinvestujete.
Vidím tu opravdu velký rozdíl SkyLinku a CSlinku oproti placeným službám, u nichž je samotná karta zdarma (případně za zanedbatelný poplatek) a možnost pronájmu zařízení (často i montáž a nastavení paraboly za nějaký "netržní" poplatek). Firma M77, resp. subjekty které koupila, vydělala na prodeji neomezených karet a když tyhle peníze došly, chce z jednorázově placené služby udělat placenou. To ale bez vrácení peněz za předplatné dost dobře nejde. Vím, že jsou ty peníze už "prožrané", ale to přece není problém lidí, kteří uvěřili, že takový systém ufinancovatelný je (a samozřejmě, že je, víte co taková suma ročně udělá jenom na úrocích?).
Minimalizácia nákladov pri maximálnom zisku. A keďže len cca každá piata karta prináša zisk (ten zvyšok je balast, ktorý odoberá peniaze za správu a dátový tok EMM) tak sa tých zvyšných jednoducho zbavia. Myslím že v databáze majú presne definované koľko kariet nikdy nič nezaplatilo a koľko kariet si občas niečo zaplatí.
Když se to tak vezme kolem a kolem, co se vlastně stalo a děje:
1. sky/cslink ohlašuje blízký konec Cryptoworks
2. sky/cslink vyhlašuje nutnost pořízení nových karet Irdeto
3. sky/cslink nabízí karty v akci Výměna pro stávající klienty za pouhých 600,- Kč
4. někteří klienti zjišťují, že jim nové karty v jejich přijímačích nefungují
5. sky/cslink radí; kupte si přijímače nové
6. to nakonec bude čekat všechny klienty s přijímači vybavenými pouze Cryptoworks
7. sky/cslink přichází se servisním poplatkem 29,- Kč
Vychází mi z toho samá pozitiva pro stávajícího zákazníka:
- bude mít krásnou novou Irdetí kartu za nepatrný poplatek 600,- Kč
- bude muset mít nový, moderní, nejlépe Skylink ready DVB-S přijímač za min. 2500,- Kč
- bude o něj lépe postaráno, než doposud; díky servisnímu poplatku 29,- Kč za měsíc bude mít balík programů gratis
A tak to bude chodit v tomto státě dál a dál. Neboť máme poplatky rádi. Sice již brzy ztratíme přehled, kolik těch poplatků vlastně hradíme a za kolik, ale s tím se tak nějak počítá a stát (ochránce) nám zajistil dohled a podporu exekutorského úřadu. Nebojte se tedy, že by jste nějaký ten poplatek opomněli zaplatit. Proto můžete klidně spát.
Oni tu niekde PODNIKAJÚ? A kde majú kanceláriu? Uvedomte si konečne že v ČR a SR pôsobia len prostredníctvom zmluvných partnerov, ktorí im zabezpečujú servis, predaj kariet, satelitnú distribúciu a na toto všetko majú riadne povolenia. A zákazníci majú uzatvorené zmluvy so spoločnosťou sídliacou v Luxembursku a poskytujúcu služby v zmysle luxemburských zákonov. SME V EÚ.