Hlavní navigace

Šlágr TV bude v multiplexu 3 i po 31. březnu, prodloužila smlouvu do roku 2018

28. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Lidovková televize dosud vysílala v třetí televizní síti zkušebně od loňského listopadu. Plánuje zařadit klasickou spotovou reklamu a další reklamní formáty.

Pětiletou smlouvu na vysílání v celoplošném pozemním multiplexu 3 podepsala s jejím provozovatelem, společností Czech Digital Group (CDG), lidovková Šlágr TV. Serveru DigiZone.cz to potvrdil její majitel Karel Peterka, kterému patří i hudební vydavatelství Česká Muzika. „Smlouva je do roku 2018,“ řekl. Šlágru končilo ke konci března zkušební vysílání ve třetím multiplexu, v němž vysílá od loňského listopadu. Podle informací serveru DigiZone.cz měla televize po tuto dobu od Českých Radiokomunikací, které ovládají CDG, výraznou slevu.

K TÉMATU: Bývalý šéf TV Barrandov Robert Kvapil komerčně zastupuje lidovou Šlágr TV

BRAND

Šlágr TV také podepsala smlouvu se společností TRV, kterou založil bývalý generální ředitel TV Barrandov Robert Kvapil, na exkluzivním zastupování při prodeji reklamních formátů. Televize vstoupí prostřednictvím agentury Atmedia, která pro ni bude dělat booking klasických reklamních spotů, do peoplemetrů. První data o své sledovanosti získá v květnu. Kvapil bude Šlágr TV zastupovat při prodeji veškerých komerčních formátů. Podle jeho slov televize už nyní dosahuje denního podílu 1,5 procenta u publika staršího 15 let.

Změny nastanou i v programu Šlágr TV. Stanici pomáhá někdejší výkonný ředitel ČT 1 Radan Dolejš, frontman skupiny Šlapeto, s vývojem původních pořadů.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).