Hlavní navigace

Slováci nakupují v e-shopech hlavně z práce

17. 6. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle průzkumu serveru Pricemania.sk až 88 procent zákazníků slovenských internetových obchodů navštěvuje stránky e-shopů převážně přes počítač v práci. Tomu odpovídá také zjištění, že 42 procent slovenských zákazníků si nabídku e-shopů prohlíží v pracovních dnech mezi desátou a patnáctou hodinou. Objednávky vyřizují hlavně v pondělí a v pátek po poledni. Asi není překvapením, že nejvíce přes Internet nakupují mladí lidé ve věku od 25 do 35 let. Online nákupy preferují spíše muži, kteří podle…

Podle průzkumu serveru Pricemania.sk až 88 procent zákazníků slovenských internetových obchodů navštěvuje stránky e-shopů převážně přes počítač v práci. Tomu odpovídá také zjištění, že 42 procent slovenských zákazníků si nabídku e-shopů prohlíží v pracovních dnech mezi desátou a patnáctou hodinou. Objednávky vyřizují hlavně v pondělí a v pátek po poledni. Asi není překvapením, že nejvíce přes Internet nakupují mladí lidé ve věku od 25 do 35 let. Online nákupy preferují spíše muži, kteří podle výše zmíněného průzkumu představují 55 procent zákazníků slovenských e-shopů. K nejoblíbenějším internetovým obchodům na Slovensku prý patří Pixmania.com, Obchodny-dom.sk, Martinus.sk a Interstore.sk. (SITA)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.