Hlavní navigace

Slováci vypsali soutěž na realizátora informační kampaně k digitalizaci

Slovenské ministerstvo dopravy, pošt a telekomunikací vyhlásilo soutěž na realizátora státní informační kampaně k přechodu na zemské digitální televizní vysílání. Uchazeči by měli předložit návrhy na přípravu, vytvoření a realizaci informační a komunikační kampaně pro veřejnost o přechodu na DVB-T, včetně předběžného a následného monitorování dosahu informační kampaně a chování spotřebitelů, uvedl server Digimedia.sk.

EBF18_tip_v_clanku_obecny

Zájemci se mohou hlásit do 28. srpna, o vítězi rozhodne desetičlenná výběrová komise složená ze zástupců ministerstva, Telekomunikačního úřadu SR a vedoucí kanceláře Rady pro vysílání a retransmisi. Komise se při hodnocení návrhů bude soustředit zejména na kreativní část návrhu, formu, obsah a rozsah realizace mediální kampaně, realizace kampaně pomocí přímého marketingu a PR, informační logistiku a systém vyhodnocování a dosahu kampaně.

Slovensko chce v příštím roce spustit první přechodný celoplošný digitální multiplex, v němž budou vysílat všechny nynější celoplošné analogové televize a zpravodajský kanál TA3. Do konce roku 2011 země počítá s ukončením analogového vysílání na kmitočtech, které budou třeba pro budování definitivních digitálních sítí. Ty začnou vysílat v letech 2011 až 2012.

Našli jste v článku chybu?