Komerční televizi JOJ od našich východních sousedů dnes čeká významná změna. Večer projde kompletní proměnou grafického vizuálu. Cílem bylo pochopitelně osvěžit vzezření televize i on-air komunikaci samotného loga. Kompletní proměnou tedy projdou jingly, grafika upoutávek i informační lišty. Základním principem animace je takzvaná harmonika, která ve znělce odkrývá jinou realitu, než se původně zdá,
prozradil ředitel kreativy televize Joj Ondrej Garan Hutník.
FOTOGALERIE: Nový grafický vizuál slovenské televize Joj
Jako příklad uvedl Hutník skutečnost, že dva lidé k sobě mohou mít blízko, ale ve skutečnosti k sobě mají velmi daleko. To je také princip televizní tvorby, která s touto realitou pracuje například v seriálech a zábavě,
přiblížil šéf kretivy TV Joj. Hlavní podstatou je opět informovanost a funkčnost. Na tomto principu jsme vše založili. V channel brandingu kromě titulu, který následuje, komunikujeme i přesný čas, kdy oblíbený pořad začíná,
doplnil Hutník.
ČTĚTE TAKÉ: Prima family s Jojkou přitvrzují, v Talentu ukážou striptýz soutěžící „nahoře bez“
Největší důležitost v nové grafice je tedy kladena na den a vysílací čas daného titulu. Viditelná změna nastala i u barevnosti. V upoutávkách bude Joj používat širokou škálu barev. Snažili jsme se to celé udělat tak, aby měl divák pocit, že stále objevuje něco nového a samozřejmě, aby se při tom nenudil a navíc dostal plnohodnotné informace,
uvedl na závěr šéf kreativy. V identech televize se objeví opět známé, ale i neznámé tváře. Nový claim televize je „Viditeľne tvoja“.