Hlavní navigace

Slovenská Joj dostane dnes večer nový vizuál. Bude „viditeľne tvoja“

23. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GALERIE A VIDEO Slovenská komerční televize Joj je jednou z několika stanic, které v poslední době oznámily změnu svého vizuálu.

Komerční televizi JOJ od našich východních sousedů dnes čeká významná změna. Večer projde kompletní proměnou grafického vizuálu. Cílem bylo pochopitelně osvěžit vzezření televize i on-air komunikaci samotného loga. Kompletní proměnou tedy projdou jingly, grafika upoutávek i informační lišty. Základním principem animace je takzvaná harmonika, která ve znělce odkrývá jinou realitu, než se původně zdá, prozradil ředitel kreativy televize Joj Ondrej Garan Hutník.

FOTOGALERIE: Nový grafický vizuál slovenské televize Joj

Jako příklad uvedl Hutník skutečnost, že dva lidé k sobě mohou mít blízko, ale ve skutečnosti k sobě mají velmi daleko. To je také princip televizní tvorby, která s touto realitou pracuje například v seriálech a zábavě, přiblížil šéf kretivy TV Joj. Hlavní podstatou je opět informovanost a funkčnost. Na tomto principu jsme vše založili. V channel brandingu kromě titulu, který následuje, komunikujeme i přesný čas, kdy oblíbený pořad začíná, doplnil Hutník.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Prima family s Jojkou přitvrzují, v Talentu ukážou striptýz soutěžící „nahoře bez“

Největší důležitost v nové grafice je tedy kladena na den a vysílací čas daného titulu. Viditelná změna nastala i u barevnosti. V upoutávkách bude Joj používat širokou škálu barev. Snažili jsme se to celé udělat tak, aby měl divák pocit, že stále objevuje něco nového a samozřejmě, aby se při tom nenudil a navíc dostal plnohodnotné informace, uvedl na závěr šéf kreativy. V identech televize se objeví opět známé, ale i neznámé tváře. Nový claim televize je „Viditeľne tvoja“.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).