Hlavní navigace

Slovenská trojka ve srovnávání cen vstupuje do Česka

Jan Beránek

Na tuzemský víceméně rozdělený trh vstupuje nová konkurence ze Slovenska. Pricemania chce do konce roku ulovit 1000 spolupracujících e-shopů.

Heureka nebo Zboží.cz a další velké srovnávače si postupně vybojovaly své podíly na tuzemském trhu. Slovenská Pricemania si ale myslí, že je u nás ještě místo. 

„Do konce roku bychom měli v Česku minimálně 5000 unikátních uživatelů denně, 1000 zaregistrovaných e-shopů, jeden milion unikátních produktů a pět milionů nabídek e-shopů,“ tvrdí Bára StředováPricemanie

To, ve srovnání s výkony tuzemské konkurence, nejsou příliš ambiciózní plány. Tuzemská jednička Heureka má totiž podle NetMonitoru skoro 220 tisíc unikátů denně. Zboží.cz se pohybuje kolem hranice 150 tisíc.

CIF17_Williams1

Na domovském trhu Pricemania se pere s měsíční návštěvností kolem 400 tisíc unikátních uživatelů o druhou příčku s konkurenčním Najnákup.sk. Jedničkou na Slovensku je ale skupina webů kolem Heureka.sk s jejími sesterskými Zoznamtovaru.skKauf.sk. Jejich návštěvnost se pohybuje kolem 1,3 milionu měsíčně. 

Specialitou Pricemanie jsou speciální individuální konzultace vedené šéfem firmy Michalem Králem nebo série školení v rámci Pricemania Academy. Zároveň Králův tým stojí i za slevovým portálem Zlavomania.sk a bazarem Bazarmania.sk.

Našli jste v článku chybu?