Heureka nebo Zboží.cz a další velké srovnávače si postupně vybojovaly své podíly na tuzemském trhu. Slovenská Pricemania si ale myslí, že je u nás ještě místo.
„Do konce roku bychom měli v Česku minimálně 5000 unikátních uživatelů denně, 1000 zaregistrovaných e-shopů, jeden milion unikátních produktů a pět milionů nabídek e-shopů,“ tvrdí Bára Středová z Pricemanie.
To, ve srovnání s výkony tuzemské konkurence, nejsou příliš ambiciózní plány. Tuzemská jednička Heureka má totiž podle NetMonitoru skoro 220 tisíc unikátů denně. Zboží.cz se pohybuje kolem hranice 150 tisíc.
Na domovském trhu Pricemania se pere s měsíční návštěvností kolem 400 tisíc unikátních uživatelů o druhou příčku s konkurenčním Najnákup.sk. Jedničkou na Slovensku je ale skupina webů kolem Heureka.sk s jejími sesterskými Zoznamtovaru.sk a Kauf.sk. Jejich návštěvnost se pohybuje kolem 1,3 milionu měsíčně.
Specialitou Pricemanie jsou speciální individuální konzultace vedené šéfem firmy Michalem Králem nebo série školení v rámci Pricemania Academy. Zároveň Králův tým stojí i za slevovým portálem Zlavomania.sk a bazarem Bazarmania.sk.