Hlavní navigace

Slovenská TV JOJ nasadila po třech letech nový vizuál, změnila i staniční motto

Lukáš Polák

„Našim cílem bylo co nejvíce zdokonalit spirálu, v rámci jejího používání ji oddělit od starého logotypu a zároveň se zbavit historie grafiky televize Nova,“ uvedl šéf kreativy televize JOJ.

Doba čtení: 1 minuta

Diváci slovenské televize JOJ se ve včerejším prime time, tedy hlavním vysílacím čase, dočkali nového vizuálu tohoto komerčního programu. Změnou prošlo i samotné logo, které upustilo od využívání čtverce, a zachována byla jen spirála, která však také prošla modernizací. Slovenská televize JOJ je nejen součástí nabídek kabelových, IPTV a satelitních nabídek u našich východních sousedů (a pochopitelně i tamní pozemní digitální televize), ale k dispozici je i u českých operátorů. V nabídce ji mají společnosti O2 Czech Republic, UPC Česká republika a další.

KL2018 Tip nominace

Z ARCHIVU: Slovenská Joj dostane dnes večer nový vizuál. Bude „viditeľne tvoja“

Našim cílem bylo co nejvíce zdokonalit spirálu, v rámci jejího používání ji oddělit od starého logotypu a zároveň se zbavit historie grafiky televize Nova, ze kterého logo vycházelo.Nový tvar spirály, to je hlavní motiv nového vizuálu, který je zároveň i jakýmsi spouštěčem všeho, co se na obrazovce děje.Přináší a odnáší obraz, spouští on air grafiku nebo injektáž, otevírá a zavírá jednotlivé bloky, konstatoval při příležitosti nasazení nového vizuálu šéf kreativy televize JOJ Ondrej Garan Hutník. Zároveň se mění i claim (staniční motto, pozn. red.) z „Viditelně jiná“ na „Zážitek vidět“.

Našli jste v článku chybu?