Nejen nového ředitele internetu Vladimíra Mužíka, jehož pozici označila slovenská Joj za šéfa Nových médií, ale i další manažery dosazuje do svého vedení tato mediální skupina. Dosavadní šéf úseku Ondrej Jurovčák bude dále pracovat na pozici provozní ředitel webových služeb TV Joj. V rámci finančního úseku byla zároveň vytvořena pozice výkonného ředitele pro obchodní strategii mediální skupiny Joj, která bude obsazena v nejbližších hodinách. Z pozice ředitelky marketingu, PR a analýz byla odvolána Ivana Semjanová, vedením úseku byla dočasně pověřená programová manažerka Jana Hegedusová.
K TÉMATU: Bývalý šéf zpráv Novy Vladimír Mužík vede internetové oddělení slovenské Jojky
Zároveň došlo ke sloučení úseku výroby a úseku vlastní tvorby a vývoje formátů. Ředitelkou nově vytvořeného úseku vlastní tvorby zůstává dosavadní výrobní ředitelka Slávka Adamíková. Ivan Huljak bude zastávat post šéfdramaturga pro komediální seriály a sitcomy a jejich vývoj,
uvedla PR manažerka Joj Group Lucia Kulihová. Nově bylo pod programový úsek zároveň přesunuto oddělení interaktivity a teletextu. Personální změny oznámila v minulých dnech a týdnech i konkurenční skupina Markíza, kterou opustila generální ředitelka Zuzana Ťapáková a šéf Centra reklamy Matej Ribanský.