Hlavní navigace

Slovenská TV Joj oznámila kromě Mužíka z Novy i další personální novinky

4. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Změny na vedoucích pozicích oznámila v uplynulých týdnech i konkurenční mediální skupina Markíza, která patří koncernu CME. Odešla její generální ředitelka i šéf Čentra reklamy.

Nejen nového ředitele internetu Vladimíra Mužíka, jehož pozici označila slovenská Joj za šéfa Nových médií, ale i další manažery dosazuje do svého vedení tato mediální skupina. Dosavadní šéf úseku Ondrej Jurovčák bude dále pracovat na pozici provozní ředitel webových služeb TV Joj. V rámci finančního úseku byla zároveň vytvořena pozice výkonného ředitele pro obchodní strategii mediální skupiny Joj, která bude obsazena v nejbližších hodinách.  Z pozice ředitelky marketingu, PR a analýz byla odvolána Ivana Semjanová, vedením úseku byla dočasně pověřená programová manažerka Jana Hegedusová.

WT100 temata

K TÉMATU: Bývalý šéf zpráv Novy Vladimír Mužík vede internetové oddělení slovenské Jojky

Zároveň došlo ke sloučení úseku výroby a úseku vlastní tvorby a vývoje formátů. Ředitelkou nově vytvořeného úseku vlastní tvorby zůstává dosavadní výrobní ředitelka Slávka Adamíková. Ivan Huljak bude zastávat post šéfdramaturga pro komediální seriály a sitcomy a jejich vývoj, uvedla PR manažerka Joj Group Lucia Kulihová. Nově bylo pod programový úsek zároveň přesunuto oddělení interaktivity a teletextu. Personální změny oznámila v minulých dnech a týdnech i konkurenční skupina Markíza, kterou opustila generální ředitelka Zuzana Ťapákovášéf Centra reklamy Matej Ribanský.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.