Společnost UPC Broadband Slovakia se rozhodla, že spustí Digitální poradnu, která bude potencionálním zákazníkům, ale i obyvatelům Slovenska vůbec, radit, jak na digitální služby. I když tento krok může působit v době nastupující digitalizace kladně a UPC ho představuje pod heslem Všechno, co jste chtěli vědět o digitálních službách, ale neměli jste se koho zeptat.
, společnost může mít postranní úmysly především proto, že na Slovensku neslaví se svými produkty příliš velké úspěchy a snaží se tak na ně nalákat nové „ovečky“.
Robert Ťavoda ze společnosti UPC Broadband Slovakia řekl, že jejich cílem je však především zbavit obyvatele obav z nastupujícího digitálního věku, aby se mohli sami přesvědčit, že tyto služby jsou zkrátka pro všechny. Chceme odpovídat na otázky týkající se praktického využití jednotlivých služeb, které v návodech na použití nenajdete, a to bez ohledu na to, zda jde o digitální televizi, internet nebo telefonii,
konstatoval Ťavoda. Všechny tyto tři produkty v rámci triple play však nabízí právě slovenské UPC.