Seriál slovenské komerční televize JOJ s názvem Panelák si získal na TV Prima oblibu a jeho sledovanost se drží v průměrných číslech. Vyplývá to z peoplemetrového měření, které má k dispozici server Mediálne.sk. Za prvních šestnáct dnů přinesl Panelák Primě podíl 17.5 % v cílově skupině 15–54. V mladší cílové skupině sleduje slovenský seriál v průměru 54 tisíc diváků, ve starší (diváci nad 55 let) 20 tisíc lidí. Ve výsledku se tak na obyvatele jedné z bratislavských bytovek divá necelých 80 tisíc diváků.
Mluvčí Primy Jana Kocová serveru řekla, že s Panelákem počítá až do dubna. Jaký bude jeho osud poté, se ještě uvidí. Česká komerční dvojka vysílá Panelák každý všední den od deváté hodiny ráno. Seriál, který u našich východních sousedů lámal rekordy sledovanosti, vysílá ve slovenštině. Seriál mapuje vztahy mezi obyvateli i návštěvníky domu a jak už tomu mnohdy bývá, sousedský život je plný překvapení. Každá postava má svůj specifický příběh a už od prvního dílu je zcela jasné, že divák má o zábavu postaráno,
shrnula děj Paneláku PR koordinátorka Primy Veronika Rozumková.
K TÉMATU:
Prima začne vysílat koncem října slovenský seriál Panelák od Joj
Seriál TV JOJ Panelák míří pravděpodobně na Primu