Hlavní navigace

Slovenský stát vloží do kampaně k digitalizaci 125 milionů Sk

6. 12. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

6. 12. 2007

Na Slovensku už jsou jasné základní obrysy informační kampaně k digitalizaci televizního a rozhlasového vysílání. Načrtla je slovenská vláda, která na svém včerejším zasedání schválila návrh koncepce této digitalizační kampaně. Informuje o tom server digimedia.sk a přidává i několik podrobností z akceptovaného materiálu.

Slovenský stát by měl v letech 2008 až 2012 vložit do kampaně 125 milionů slovenských korun (98,5 milionů Kč). Od televizních stanic vláda očekává, že na podporu digitalizace vyčlení vysílací čas v hodnotě 150 milionů Sk (118,2 milionů Kč).

Podle předkladatele materiálu (Ministerstva dopravy, pošt a telekomunikací, pozn. aut.) je cílem kampaně vytvořit bázi základních informací o procesu přechodu a také uvést na pravou míru některé ‚mýty‘, které o digitálním vysílání kolují na veřejnosti, a na druhé straně eliminovat možné negativní dopady přechodu na digitální vysílání na veřejnost, píše server digimedia.sk.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.