Na Slovensku už jsou jasné základní obrysy informační kampaně k digitalizaci televizního a rozhlasového vysílání. Načrtla je slovenská vláda, která na svém včerejším zasedání schválila návrh koncepce této digitalizační kampaně. Informuje o tom server digimedia.sk a přidává i několik podrobností z akceptovaného materiálu.
Slovenský stát by měl v letech 2008 až 2012 vložit do kampaně 125 milionů slovenských korun (98,5 milionů Kč). Od televizních stanic vláda očekává, že na podporu digitalizace vyčlení vysílací čas v hodnotě 150 milionů Sk (118,2 milionů Kč).
Podle předkladatele materiálu (Ministerstva dopravy, pošt a telekomunikací, pozn. aut.) je cílem kampaně vytvořit bázi základních informací o procesu přechodu a také uvést na pravou míru některé ‚mýty‘, které o digitálním vysílání kolují na veřejnosti, a na druhé straně eliminovat možné negativní dopady přechodu na digitální vysílání na veřejnost,
píše server digimedia.sk.