Hlavní navigace

Služba „Moje QLED TV“ nabízí bezplatnou instalaci, a nejen to

29. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Samsung
Nová pobídka Samsungu má budoucím majitelům televizorů řady QLED zajistit úvodní služby, a to zcela zdarma a bez ohledu na zakoupenou úhlopříčku.

Samsung tak ke všem televizorům z řady QLED, tedy Q7, Q8 a Q9, zdarma nabízí exkluzivní servis, včetně odvozu domů a kompletní instalace. Nabízí ale i lepší služby v případě servisního zásahu a on-line asistenční službu Live Assistant. V případě potřeby se navíc zákazníci mohou obracet na speciální infolinku 800 24 24 77 fungující každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hod.

Výše uvedené služby zdarma jsou podmíněny nákupem zařízení v oficiální distribuční síti Samsungu v České republice (nebo na Slovensku), což mohou být i značkové prodejny a také oficiální e-shop Samsungu.

K TÉMATU: První pohled: Jaké jsou televizory Samsung QLED? Hodně nadějné

Test televizoru Samsung QE49Q7F z řady QLED

Samsung zlevňuje televizory QLED. Dotkne se to deseti modelů v řadách Q7, Q8 a Q9

MMF24

Samsung QLED TV-MyQLED servis.
Autor: Samsung

Samsung QLED TV-MyQLED servis.

Vše probíhá tak, že si při zakoupení televizoru QLED v oficiální distribuční síti můžete přes prodejce nebo výše uvedenou infolinku objednat jeho bezplatnou instalaci. Technik si s novým majitelem domluví čas, vyzvedne televizor u prodejce, dopraví ho na danou adresu a nainstaluje na zvolené místo (zeď, stolek, stojan…). Následně televizor zapojí, nastaví vše potřebné podle preferencí nového majitele a případně mu ukáže, jak televizor ovládat. Může si ale také rovnou odvézt starý televizor k ekologické likvidaci.

Pokud by se s televizorem QLED něco stalo a bylo zapotřebí opravy, odpadá jeho doprava do servisu a čekání na výsledek. Majitel QLED TV může využít servisního zásahu u něj doma a v případě, že opravu není možné na místě provést a měla by trvat déle než 48 hodin, bude mu po dobu servisního zásahu bezplatně poskytnut náhradní televizor třídy QLED. Doba opravy se počítá od následujícího pracovního dne od majitelem nahlášené žádosti o servis.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).