Hlavní navigace

Služebně starší více nakupují

7. 12. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Jiří Hlavenka na Živě ve stručnosti komentuje marketingový průzkum společnosti comScore (Živě neuvádí odkaz), podle nějž větší nákupní apetit na Internetu mají služebně starší uživatelé. S délkou užívání Internetu pravděpodobně roste i důvěra uživatelů v něj. Podobná závislost se dá vysledovat i u uživatelů s rychlým připojením – broadbanďáci utrácejí na Internetu jako o život, nebo tak něco.

Jiří Hlavenka na Živě ve stručnosti komentuje marketingový průzkum společnosti comScore (Živě neuvádí odkaz), podle nějž větší nákupní apetit na Internetu mají služebně starší uživatelé. S délkou užívání Internetu pravděpodobně roste i důvěra uživatelů v něj. Podobná závislost se dá vysledovat i u uživatelů s rychlým připojením – broadbanďáci utrácejí na Internetu jako o život, nebo tak něco.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.