Na loňský ročník Engage Prague dorazila tisícovka hostů z více než sedmdesáti zemí světa. Dokázali jsme do Prahy přivézt ty nejlepší marketéry a letos tomu nebude jinak. Osobně se velmi těším na Veronicu McGregor z NASA, která založila jejich první účet na Twitteru a od té doby se svým týmem získala mnoho ocenění na poli marketingu a sociálních sítí,
říká Jan Řežáb, jeden ze zakladatelů Socialbakers.
Mezi dalšími řečníky je například Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších jmen. Do Prahy přiletí jeden z nejznámějších youtuberů Alfie Deyes, kterého nejen na YouTube sleduje skoro deset milionů fanoušků z celého světa.
V rámci Engage Prague kladou Socialbakers důraz především na vzdělávání marketérů. Formát workshopů se velmi osvědčil a byla to jedna z nejlépe hodnocených částí konference. Trvají v průměru tři hodiny, účastníci pracují v malých skupinkách a učí se opravdu od těch nejlepších v oboru,
vysvětluje Řežáb. Workshopy letos povedou například zástupci značek, jako je BBC, NATO, Desigual, L'ORÉAL, Microsoft, a nově také tzv. influenceři. Dorazí známý fotograf Eelco Roos, kterého na Instagramu sleduje půl milionu fanoušků, nebo například Paula Coop McCrory, kterou sledují více než čtyři miliony lidí na Pinterestu. Celá akce se uskuteční v přilehlých prostorách Fora Karlín, kde mají Socialbakers kanceláře.