Hlavní navigace

Sociální média a Super Bowl

7. 2. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Super Bowl je v Americe tradičně jedním z vrcholů reklamní a makretingové sezóny. Tentokrát mu Američané přikládají výrazně „sociální“ nádech. Nejvíce tweetů letos vyprodukovala značka Volkswagen, která se rozhodla vzít zámoří útokem. Reklamu německé automobilky na novou verzi vozu Passat zhlédlo na YouTube ještě před zahájením Super Bowlu více než 12 milionů uživatelů.

Super Bowl je v Americe tradičně jedním z vrcholů reklamní a makretingové sezóny. Tentokrát mu Američané přikládají výrazně „sociální“ nádech. Nejvíce tweetů letos vyprodukovala značka Volkswagen, která se rozhodla vzít zámoří útokem. Reklamu německé automobilky na novou verzi vozu Passat zhlédlo na YouTube ještě před zahájením Super Bowlu více než 12 milionů uživatelů.

Autor článku

Autor je sociolog, odborný publicista, poradce, a lektor.