Hlavní navigace

Sony BMG chce nabídnout online hudbu za paušál

Jiří Macich ml.

Ještě letos chce přijít hudební vydavatelství Sony BMG s novým modelem online prodeje hudby. Zákazníkům hodlá nabízet neomezené stahování hudby ze své produkce za měsíční poplatek ve výši šesti až osmi euro. V rozhovoru pro včerejší vydání německého deníku Frankfurter Allgemeine Zeitung to řekl Rolf Schmidt-Holtz, šéf Sony BMG. Při nejjednodušší a nejatraktivnější variantě by to byl svého druhu paušál na hudbu pro všechny přehrávače mp3 včetně iPodu. Za měsíční příspěvek vám bude otevřen celý…

Doba čtení: 1 minuta

Ještě letos chce přijít hudební vydavatelství Sony BMG s novým modelem online prodeje hudby. Zákazníkům hodlá nabízet neomezené stahování hudby ze své produkce za měsíční poplatek ve výši šesti až osmi euro. V rozhovoru pro včerejší vydání německého deníku Frankfurter Allgemeine Zeitung to řekl Rolf Schmidt-Holtz, šéf Sony BMG. Při nejjednodušší a nejatraktivnější variantě by to byl svého druhu paušál na hudbu pro všechny přehrávače mp3 včetně iPodu. Za měsíční příspěvek vám bude otevřen celý svět hudby. S hudebním paušálem od nás dostanete všechno – od nejžhavějšího hitu z žebříčků až po Beethovena, cituje ho ČTK. Podle marketingového průzkumu by prý o takový přístup k hudbě byl zájem. Jestli Sony BMG nabídne tuto službu i pro české zákazníky můžeme nyní však jenom hádat, ale nezní to moc pravděpodobně. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?