Komerční televize Prima, která nasadila od včerejška do týdenní rotace soutěž Nic než pravda, hlavní podzimní pilíř svého vysílacího schématu, s ní uspěla. Pilotní díl sledovalo 720 tisíc lidí starších 15 let, tedy 20,3 procenta diváků, kteří v tu dobu seděli u televize. S výsledkem jsme spokojeni. Věříme, že pořad rozpoutá diskuzi, která také povede k dalšímu zvýšení sledovanosti. Nelze určitě opominout fakt, že se první díl Nic než pravda vysílal ještě v době letních prázdnin, kdy je sledovanost televize obecně nižší,
řekla serveru Týden.cz mluvčí komerční dvojky Jana Kocová.
K TÉMATU: Televize Prima představila novinářům pořad Nic než pravda
Výhercem večera však nebyla možná překvapivě Prima, ale televize Nova, která nasadila proti soutěži úspěšný český film Účastníci zájezdu. Úvodní díl stěžejního podzimního formátu televize Prima Nic než pravda, který začínal v pondělí krátce po 21. hodině, měl o více než polovinu nižší podíl na sledovanosti,
pochlubila se mluvčí komerční jedničky Michaela Fričová. Film bodoval v pondělí večer zejména u mladších cílových skupin. Celkem ho sledoval v průměru 1,7 milionu diváků.