Hlavní navigace

Spartakus na Primě Cool zabral, u diváků od 15 do 54 let byla čtyřkou na trhu

7. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

7. 2. 2012

Primě Cool se v pondělí podařilo stát se čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu u diváků od 15 do 54 let. V této kategorii po celý den oslovila v průměru 7,93 procenta publika a předběhla i Novu Cinemu nebo televizi Barrandov. V širší cílové skupině diváků starších 15 let dosáhla rovněž nadprůměrného celodenního podílu 4,72 procenta a byla šestou na trhu. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti televizí, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch.

K TÉMATU: ČT 1 se minulý týden vrátila za Primu family, rekord Primy Cool: 4,42%

Tip do článku - Cif21 - firmy

Televizi pomohl úvodní díl výpravného akvizičního seriálu Spartakus: Krev a písek z prostředí starověkého Říma včera. V průměru jej sledovalo 156 tisíc dospělých diváků, což představovalo 7,47 procenta publika. V cílové skupině diváků od 15 do 40 let, na kterou se Prima Cool zaměřuje, seriál zaujal dokonce 12,27 procenta publika. Informoval o tom PR koordinátor společnosti FTV Prima Marek Winkler.

Historický seriál však nebyl jediným pořadem, který zaznamenal na Primě Cool úspěch. Včerejší díl legendárního motoristicko zábavného pořadu z dílny BBC Top Gear připoutal k televizním obrazovkám 208 tisíc diváků z cílové skupiny D15+. Dosáhl tak na druhou nejvyšší sledovanost od začátku vysílání, dodal Winkler.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.