Hlavní navigace

Názory k článku SPIR se pustil do veřejného srovnávání NetMonitoru s Google Analytics

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 2. 7. 2015 8:11

    Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Pekne PR, jak podporit to svoje a ukazat, jak je ten GA spatny. GA samozrejme zadne data o tom, kolik je v CZ uzivatelu internetu nema. On totiz meri kazdy web zvlast a nemeri zadnou globalni navstevnost v nejake zemi.
    Takze mam-li dva weby a na kazdem jeden GA ucet a na jednom budu mit 1000 UIN a na druhem 1000 UIN, tak kazdy web ma svych 1000 unikatnich navstevniku, ale to neznamena, ze je to v souctu 2000. Cast tech navstevniku by mohla byt stejne, takze pokud byhcom ty dva weby merili jednim uctem, nebylo by 2000, ale treba 1500.

    Nicmene GA je pomerne presny nastroj, byt v zakladni bezplatne variante je urcita chybovost okolo 5 %. Ale je treba rici, ze GA neni urcen pro provozovatele site webu, kteri by chteli mit jeden globalni udaj ze vsech svych webu. Meri velmi presne, kazdy web jednotlive.

    Chapu o co SPIRU a netmonitoru jde, tedy primarne vydelat prachy a nahnad zbytecne do tohoto systemu dalsi weby. Ale takto polopravdivymi clanky to nemaji zapotrebi.

  • 2. 7. 2015 12:28

    Cohen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Zajimavy pohled na pristup pana Docekala. Abych ho parafrazoval - dokaze nekdo pochopit, co ho trapi na tom, ze si nekdo dovolil pouzit anonymizer? Nemel bych ke svemu prispevku prilozit kopii obcanky?

  • 1. 7. 2015 20:01

    Anonym (neregistrovaný) ---.anonymouse.org

    Reagoval bych na https://twitter.com/Medvidekpu/status/616295747286380544

    Nejsem veřejne činná osoba jako ty, nemám potřebu si vylepšovat ego, pouze jsem měl potřebu sdělit svůj názor. Pokud chceš nadále diskutovat najdi si k tomu místo, které bude vyhovovat všem. V opačném případě je to jen snaha o deanonymizování diskutujícího - anonymita je základním kamenem demokracie

    Osobně tedy nechápu tebe proč chceš o článku diskutovat jinde než na stránce článku.

  • 1. 7. 2015 12:40

    Anonym (neregistrovaný) ---.anonymouse.org

    Pro web s navstevnosti 5-10 tisic navstev za den je cena netmonitoru cca 10 tisic Kc/mesic pricemz ale pro velke klienty, kteri maji vice webu je cena nizsi nez 1/10. Namisto kopani do konkurence by meli zlevnit.

  • 1. 7. 2015 13:43

    Smarty (neregistrovaný) ---.torservers.net

    Je to snůška pololží. Podstatné je, že se veškerá reklama prodává (nebo dopočítává) na pageviews (imprese) a to i zloději ze SPIRU přiznávají, že jsou plus minus stejné s Google Analytics. Takže oba systémy by měly být uznány jako rovnocené. A s GA ušetříte 15 000 měsíčně.

  • 2. 7. 2015 15:52

    Petr Pavlik (neregistrovaný) ---.interconnect.cz

    Vim naprosto presne ze netmonitor meri naproste nesmysly. U nas je to uplne jednoduche - minulou stredu se nam napr. prihlasilo na server 12542 registrovanych prihlasenych uzivatelu - tj. realni uzivatele s realnym emailem, ip atd atd... kteri vykonavaji aktivitu. K tomu jsme nakoupili cca 1000 lidi pres adwords + z fulltextu prislo na homepage dalsich 6000 lidi = ANALYTICS ukazuje naprosto spravne nejakych 17500 lidi coz sedi (nemuze to byt prosty soucet jsou tam nejake prekryvy)

    Netmonitor ukazuje naprosto neuveritelnych 6500 realnych uzivatelu. Kdyz jsem tam volal nebyli naprosto schopni odpovedet jak k tomuto cislu dosli, pry maji nejaky specialni prepocitavaci nesmysl, dotazniky atd.. kdyz jsem jim argumentoval tim ze i kdybych smazal vsechno co jsem ted psal mam porad tech 12500 prihlasenych tak z nich vypadlo ze to proste neumi poradne secist a v dohledne dobe ani umet nebudou.

    Tj. je to uplne obracene - pokud chcete zjistit kdo vam na stranky leze pouzivejte GA, pokud potrebujete jen nejake cislo pro prodej reklamy budou po vas chtit netmonitor. Ten je ale pro prakticke vyuziti webmasterem naprosto nepouzitelny