Hlavní navigace

Společný prodej reklamy Primy a Barrandova má jasnější obrysy. Ceník bude jednotný

4. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nové obchodní zastoupení ponese podle týdeníku Marketing & Media název Media Club. Potvrdil to končící generální ředitel FTV Primy Marek Singer.

Za stejné ceny jako Prima bude v letošním roce prodávat reklamní časy televize Barrandov. Vyplývá to ze společné obchodní politiky, na které se obě televize shodly při zakládání nového obchodního zastoupení, jež podle týdeníku Marketing & Media ponese název Media Club. To zatím vede obchodní ředitel FTV Primy Martin Konrád, který od 1. února nahradí Marka Singera ve funkci generálního ředitele FTV Primy.

K TÉMATU: TV Barrandov kývla na nabídku Primy. Reklamu budou prodávat společně

“Televize Barrandov zaujímá při společném prodeji televizní reklamy podíl 14 %, Prima family 68 %, Prima Cool 12 % a Prima love 6 %. Ceny za reklamu vychází z ceníku televize Prima,” uvedl týdeník. Od února povede Media Club Michal Beran, nynější ředitel rozhlasového mediálního zastupitelství Regie Radio Music (RRM), vlastněného mediálním domem Lagardere Active ČR. Samostatné obchodní oddělení má u Primy prodej internetové reklamy. Vede ho někdejší šéf internetu Novy Daniel Grunt.

ebf - tip - debata

ČTĚTE TAKÉ: Prima zdraží reklamu, chce ji prodávat sama a zastupovat další televize, třeba Barrandov

Reklamu na televizi Barrandov do konce loňského roku prodávala agentura Media Master, již podle nepotvrzených informací vlastní majitel Barrandova Jaromír Soukup. Media Master se na přelomu roku přestěhovala do sídla TV Barrandov a nově pro tuto televizi zajišťuje prodej sponzoringu, product placementu a dalších speciálních reklamních formátů. Nadále zajišťuje i prodej reklamy na České televizi a v Českém rozhlasu, obě veřejnoprávní média ale chtějí v dohledné době vypsat nové tendry na mediální zastupitele.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).