UVNITŘ NÁHLEDY S novým vizuálem – selfpromotion – se představí od zítřka divákům České televize její čtvrtý program. Změna se bude týkat konkrétně identů, grafiky, upoutávek a programových předělů. Vizuální proměna byla nutná. Čtyřka používala současný „look“ již od roku 2007, tedy 4 roky. Nové sady identů se dočkal program v roce 2009, jinak byla grafika původní.
ČTĚTE TAKÉ: Jak přehrávat živé vysílání ČT 24 a ČT 4 na pomalých starých počítačích?
Novou „tvář“ ČT 4 si diváci budou moci vychutnat při sledování klíčových sportovních události nadcházejícího podzimu a zimy. Paří k nim pokračování fotbalové kvalifikace na Euro 2012, zápasy Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA, utkání fotbalové Gambrinus ligy a hokejové extraligy, tenisové souboje v rámci Davis Cupu a Fed Cupu, zápasy Euro hockey tour, Velká Pardubická a další sportovní přenosy,
konstatoval mluvčí veřejnoprávního média Ladislav Šticha.
Ukázka nového selfpromotion kanálu ČT 4, které stanice nasadí od 28. září. (Zdroj: Česká televize)