Hlavní navigace

Srovnávací kampaň UPC s O2 byla podle soudu klamavá

13. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vrchní soud v Praze zakázal kabelovému operátorovi UPC používat reklamní kampaň, v níž srovnává svou nabídku s nabídkou konkurenčního poskytovatele Telefónica O2. O verdiktu informuje list Marketing & Media. Obě firmy se o spornou kampaň přetahují již delší dobu. S reklamou se dnes už nesetkáte, protože soud ji předběžným opatřením zakázal již loni v létě a UPC tedy s předmětnou kampaní skončilo.

Vrchní soud v Praze zakázal kabelovému operátorovi UPC používat reklamní kampaň, v níž srovnává svou nabídku s nabídkou konkurenčního poskytovatele Telefónica O2. O verdiktu informuje list Marketing & Media. Obě firmy se o spornou kampaň přetahují již delší dobu. S reklamou se dnes už nesetkáte, protože soud ji předběžným opatřením zakázal již loni v létě a UPC tedy s předmětnou kampaní skončilo.

Srovnání bylo klamavé, neobjektivní a nekorektní a subjektivně ukazovalo UPC jako poskytovatele výhodnějšího, což bylo zhodnoceno jako klamavé sdělení způsobilé oklamat zákazníky a poškodit O2, uvedl Martin Žabka, tiskový mluvčí Telefóniky O2.  Čekáme na písemné doručení rozsudku, který budeme samozřejmě respektovat, řekl František Malina, tiskový mluvčí UPC.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).