Obtěžují vás reklamní bloky, které přerušují vámi vybraný film na sledované stanici? Může být ještě hůř. Televizní kanály budou moci ve spolupráci s inzerenty vkládat reklamy přímo do něj tak, jak to budou potřeby obou subjektů vyžadovat. Reklamní banner se tak bude moci objevit v podstatě kdykoliv. Tuto novinku si nechal na včera zahájeném veletrhu CES exkluzivně předvést server Technet.cz.
ČTĚTE TAKÉ: V Las Vegas začal největší světový veletrh elektroniky CES
Ten upozorňuje, že tato skutečnost se týká například televizorů značek Samsung, Sony, LG Electronics a Toshiba. Interaktivní novinka, která je součástí platformy Yahoo! Connected TV, může umístit do obrazu další obsah: reklamy, doplňující informace, soutěže, zkrátka cokoli, co provozovatel vysílaného programu uzná za vhodné, informuje Technet. Na pilotním provozu pracuje prozatím několik stanic ze Spojených států. To, zda se novinka dostane také do Evropy, zatím není jasné. Podmínkou je, aby se byl schopný televizor připojit na internet