Zpravodajský kanál ČT 24 měl v lednu již přes milion diváků. Přesně se jedná o 1 183 tisíc televizních diváků, kteří sledovali vysílání ČT24 kontinuálně alespoň po dobu tří minut,
konstatoval mluvčí veřejnoprávního média Ladislav Šticha. Co se týká tzv. share (podílu na počtu diváků), šlo o 2,67 %. Za celkovým úspěšným trendem stanice vidí její vedení především dlouhodobý zájem diváků.
Vlajkovou lodí zůstává i nadále druhá část nedělních Otázek Václava Moravce. Výrazný zájem projevují diváci také o prodloužené Události, komentáře. Alespoň část tohoto diskusního pořadu si denně nenechá ujít téměř čtvrt milionu diváků. Mezi novinkami získává výraznou pozici také komunikativně zaměřený pořad Hyde park. Nejvyšší sledovanost zaznamenal 18. ledna, kdy byl jeho hostem Miloš Zeman. Tehdy ho sledovalo 231 tisíc diváků,
upřesnil mluvčí Šticha.

Vývoj sledovanosti zpravodajského kanálu ČT 24. Zdroj: Česká televize