Hlavní navigace

Stanovisko GTS ke včerejšímu článku

Redakce

Včerejší Šťoura byl věnován společnosti GTS, která měla minulý týden podle několika nezávislých zdrojů (a také podle zveřejněných zkušeností Mobil serveru) problémy s funkčností dial-upu. Na článek Petra Tesaříka zareagoval za GTS Ing. Tomáš Maršálek.

K výpadkům provozu terminálových serverů minulý týden skutečně došlo, není ale pravda, že provoz byl zpravidla opraven až ráno. Závady byly různého typu a vzájemně spolu nesouvisí. U všech závad bylo vždy ihned přistoupeno k řešení bez odkladů. Hlavní příčinou byla HW porucha hlavního terminál serveru MAI, který byl v neděli v noci vyměněn za zařízení CISCO 5200.

„Neoficialní prameny“, které poskytly podklady pro článek, se značně mýlí a poskytují nepravdivé informace způsobilé poškodit dobré jméno GTS, zejména v souvislosti s tvrzením, že GTS vykazuje účetní ztráty a proto si nemůže dovolit přijímat techniky. Sloučením sítí GTS, Netforce a INEC vzniká kvalitní NOC se stálým technickým dohledem a s dostatečným počtem pracovníku, kteří v případě výpadku zařizují okamžitou nápravu. Veškerá zařízení pro provoz Internetového uzlu jsou plně redundantní a v případě HW poruchy nahrazena. GTS neustále rozšířuje služby NOC, za účelem předcházení případným výpadkům a minimalizace doby oprav.

Informace podané v tomto článku popisují celou situaci z mého pohledu značně zkresleně. Věřím, že jde o nedorozumění a brzy se dočkáme uvedení celé věci na pravou míru.

KL17_hlasovani

Ing.Tomáš Maršálek, GTS Czech Net s.r.o.


Starší, související články a odkazy:

Našli jste v článku chybu?