Hlavní navigace

Stránky prodávají neviditelná slova

27. 12. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Pod tajemným titulkem Marketers Use Invisible Words on the Web v online verzi deníku New York Times se objevil článek o významu klíčových slov pro zvýšení prodeje webových stránek. Ředitel online vydání Men's Health Fred Zahradnick tvrdí, že díky slovům, jako jsou sex, vztahy, kariera nebo posilování, získává časopis měsíčně šest procent z takřka půl druhého milionu unikátních čtenářů.

Pod tajemným titulkem Marketers Use Invisible Words on the Web v online verzi deníku New York Times se objevil článek o významu klíčových slov pro zvýšení prodeje webových stránek. Ředitel online vydání Men's Health Fred Zahradnick tvrdí, že díky slovům, jako jsou sex, vztahy, kariera nebo posilování, získává časopis měsíčně šest procent z takřka půl druhého milionu unikátních čtenářů.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.