Slovenská televize (STV) očekává, že její nový sportovní kanál STV 3 bude sledovat přibližně tolik lidí jako soukromou zpravodajskou televizi TA3, nebo dokonce více. To znamená, že denně osloví až dvě procenta diváků starších dvanácti let, kteří budou sledovat televizi. Vycházíme z peoplemetrových údajů ze sportovních pořadů na druhém programu STV a zohledňujeme přibližně šedesátiprocentní penetraci Trojky v době začátku jejího vysílání,
řekl serveru Mediálne.sk projektový manažer STV 3 Andrej Miklánek.
K TÉMATU: Slovenská Trojka už testuje na satelitu, zveřejnila svůj program
V celodenních číslech by se tak Trojka měla dostat mezi druhý program STV a zpravodajskou TA3. Predikce STV pro Trojku vychází z čísel za sedm hodin denního plánovaného vysílání třetího kanálu, ne za nonstop čísla,
uvedl server. STV také předpokládá určitou náběhovou křivku obeznamování veřejnosti s novým kanálem veřejnoprávní televize,
dodal Miklánek.
Trojka počítá s vyšší sledovaností než český digitální program ČT 4 Sport, protože od začátku bude mít lepší dostupnost. Průměrný denní podíl sprtovního kanálu ČT na sledovanosti se pohybuje pod jedním procentním bodem, ovšem u cílové skupiny diváků starších patnácti let. Na Slovensku jsou základní cílovou skupinou pro měření sledovanosti lidé starší dvanácti let.