Kvůli nasazování nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) už operátor odložil komerční nasazení volání přes Wi-Fi pro nefiremní zákazníky. Aktuální akce teď během víkendu ochromí nejen jeho internetovou Samoobsluhu.
„V rámci odstávky bohužel nebude možné přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení včetně případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet,“ varuje Patricie Šedivá z T-Mobilu s tím, že v omezeném provozu budou fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny.
Stávající služby včetně volání, SMS a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového) budou v uvedeném období fungovat bez omezení, slibuje operátor.
Odstávka je naplánovaná od pátku 13. listopadu do pondělí 16. listopadu. „Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže,“ dodává Šedivá.
Odstávka se má dotknout i virtuálních operátorů v síti T-Mobilu, tedy klienti GTS, Mobil.cz, RWE Mobil a PREmobil a také značky Kaktus.
První signály toho, že se něco děje, zaznamenali zákazníci už na začátku tohoto týdne, kdy se operátor potýkal s výpadky. „U zhruba 2–3 tisíců zákazníků jsme evidovali omezení služeb právě z důvodu systémové chyby související s přechodem na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Zákazníky, kterých se to týkalo, jsme sami aktivně informovali SMS a počítáme i s jejich případnou kompenzací,“ vysvětluje Šedivá.