Jak je dobrým zvykem, nepřehledné a zbytečně komplikované.
Přešel jsem k T-mobilu od Novery, protože malí podnikatelé se svým ADSL nejsou pro velkou Noveru zajímaví. Podmínky, které mám od T-mobilu za dva samostatné tarify mobil+ADSL (bez nějakého balíčku 2v1) jsou lepší.
Trochu mi to celé připadá jak za dob eBanky, když se mi zdálo, že platím zbytečně dva velké paušály pro osobní i firemní účet. Vyhrožoval jsem jim, že odejdu. Oni se zeptali, kolik jsem ochoten platit měsíčně. Řek jsem že nic. O té doby jsem měl nulový měsíční paušál za vedení osobního účtu a zmenšený za firemní.
Inu, líná huba, holý neštěstí. Všechny zdánlivě výhodné akční nabídky bývají ve skutečnosti nevýhodné. Třeba už tím, že abyste ušetři pajcku, měsíčně máte spoustu běhání a zařizování.
Musíte holt vystupovat v pozici toho, kdo diktuje podmínky, a ne toho, kdo prosí o zajímavý tarif.
Což na druhou stranu bohužel nebude případ domácí stanice, která řeší problém, jak z měsíčních protelefonovaných 180 korun ušetří třeba dvacku.
Ale s OSVČ, který u nich nechá zhruba litr měsíčně, jsou ochotni o podmínkách minimálně diskutovat. Zvláště, když jste klientem T-mobilu skoro od samého počátku "Paegase".