OPRAVENO Zpravodajská televize TA3 spustila tento týden novou kampaň, ve které připomíná nejdůležitější okamžiky své osmileté historie. Motivem kampaně jsou tři vizuály – pád newyorských Dvojčat z 11. září 2001, letošní tragický konec jednoho letu Air France AF 447, a obecný vizuál, který komunikuje události z domova i ze zahraničí. Kampaň pro TA3 připravila agentura Mertel Promotion.
Hlavním cílem kampaně je akcentovat aktuálnost zpravodajství TA3 a to nejen z domova, ale i ze zahraničí. Kampaň komunikuje i rychlost zpravodajství, jelikož zpravodajská televize vysílá všechny mimořádné události živě. Dalším cílem je prezentace důvěryhodnosti zpravodajství TA3 a hodnotu objektivních informací, na základě kterých si diváci vytvoří vlastní názor,
uvedla mluvčí televize Zuzana Váchová.
Televize TA3 oslaví 23. září osmé výročí svého startu. Stanice, kterou rozjížděl nynější šéf televize Z1 Zdeněk Šámal společně se slovenským podnikatelem Martinem Lengyelem začala neplánovaně vysílat o něco dříve. 11. září TA3 zapnula kamery kvůli teroristickým útokům v New Yorku a Washingtonu. Mohli jí sledovat diváci v Bratislavě.
V posledním roce byla TA3 i terčem kritiky pro údajnou tendenčnost ve svém zpravodajství. Měla upřednostňovat v magazínech ty firmy, které ji nejvíc platily za inzerci. Vedení televize podobné informace důrazně odmítlo. Nicméně aktuálnost zpravodajství v některých případech nebyla nejlepší – TA3 například věnovala jen minimální pozornost událostem, které předcházely krachu největší slovenské letecké společnosti SkyEurope. Ta přitom vznikla ve stejném roce jako TA3, její provoz byl ale v pondělí po necelých osmi letech ukončen.
AKTUALIZACE 3. září – Jak nás dnes upozornila mluvčí TA3 Zuzana Váchová, televize věnovala problémům kolem aerolinek a jejich krachu podstatně víc prostoru. V den státního svátku SR (1. září) zařadila mimořádnou diskusní relaci o krachu této společnosti, mimo jiné nabídla v předchozích dnech několik reportáží, které tuto situaci analyzovaly. Jak dodala, o problémech SkyEurope informovala TA3 v uplynulém období většinou dřív než jiná média, a stala se zdrojem pro několik dalších médií, které nedisponovaly informacemi o problémech letecké společnosti v takové šíři.