Hlavní navigace

Tajemství rodu na ČT 1 si značně pohoršilo. Včera pokleslo o téměř 400 tisíc diváků

7. 2. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Vyrovnaný souboj, co se dospělého publika týká, spolu včera svedly Cesty domů na Primě family a Krokodýl Dundee na Nově. Dělil je od sebe rozdíl desítek tisíc diváků.

Velký pokles sledovanosti zaznamenala programová novinka České televize Tajemství rodu. Ta byla včera věnována architektu a herci Davidu Vávrovi. Oproti předchozímu dílu si ten z 6. února pohoršil o téměř 400 tisíc diváků. Sledovalo ho konkrétně 592 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 14,93 %. Pro srovnání, předchozí část věnovanou herečce Květě Fialové vidělo 986 tisíc diváků (share 25,17 %). Celodenní podíl programu ČT 1 na publiku byl 15,36 %. O téměř dvě stě tisíc diváků oproti předchozímu vydání si pohoršila i Pošta pro tebe – 695 tisíc diváků (share 16,51 %).

MINULÝ TÝDEN: Rekapitulace Cest domů skončila podprůměrně, bodoval dokument na Dvojce

Žádný z pořadů nepřekročil po 20. hodině hranici milionu diváků. Nejvíce se jí přiblížily Cesty domů na Primě family, které se staly nejsledovanějším pořadem u dospělého publika. Vidělo je 968 tisíc diváků (share 23,14 %). Rozdíl mezi nimi a Krokodýlem Dundee na Nově byl 40 tisíc diváků (share 23 %). V cílové skupině diváků od 15 do 54 let sledovalo tento již nespočetněkrát reprízovaný film 597 tisíc diváků (share 30,17 %). Nejsledovanější byly na Nově Televizní noviny, které si nenechal ujít 1,8 milionu diváků (share 45,4 %). Celodenní podíl stanice byl 24,57 %, u mladého publika 27,98 %.

ÚTERNÍ DATA: Prima Zoom se včera přiblížila Barrandovu, Televizní noviny na Nově rekordní

TV Barrandov si udržela svou nadprůměrnou sledovanost středečních pořadů, i když Vtip za stovku tentokrát vykázal nižší čísla, než na která jsme u něho zvyklí – 225 tisíc diváků (share 5,34 %). Věřte, nevěřte se ale drželo stabilních hodnot – 324 tisíc diváků (share 8,46 %). Celodenní podíl TV Barrandov byl 4,14 % a byl tak poprvé vyšší, než ho měla Prima Zoom. Ta za celý den vykázala hodnotu 3,71 %. Jejím nejsledovanějším pořadem se stal dokument Divoký Karibik vysílaný po 20. hodině, který oslovil 152 tisíc diváků (share 3,63 %).

ČTĚTE TAKÉ: Prima family chce Nově narušit SuperStar, stejně jako ona “zatápěla” Talentu

wt100 2024 EARLY

Dokumenty na Dvojce neklesají. Země a města světa vidělo po 20. hodině 292 tisíc diváků (share 6,94 %), Národní klenoty pak 231 tisíc diváků (share 5,6 %). Nejsledovanějším pořadem zpravodajské ČT 24 byly Události v regionech – 151 tisíc diváků (share 5,52 %), na ČT Sport diváci sledovali především fotbalový duel Turecka s Českem, kterému dalo přednost 259 tisíc lidí (share 6,44 %). Sledovanost dalších pořadů už je více méně zanedbatelná. Za zmínku stojí film Se slovníkem v posteli na Nově Cinema – 122 tisíc diváků (share 3,02 %) – a Teorie velkého třesku na Coolu – 167 tisíc diváků (share 4,27 %). Nejsledovanější pořad Smíchova (Mike a Molly, 15:45) měl včera pouze 23 tisíc diváků.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 6. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,36 15,40 11,58 11,55
ČT 2 4,41 4,41 4,68 4,45
ČT Sport 3,53 5,22 3,99 6,04
ČT 24 4,89 3,02 2,50 1,47
Nova 24,57 28,80 27,98 32,96
Nova Cinema 3,01 2,79 4,64 4,12
Fanda 1,17 1,16 1,62 1,54
Smíchov 0,60 0,29 1,03 0,51
Prima family 18,97 19,62 13,15 13,77
Prima Cool 3,48 3,10 5,63 4,89
Prima love 1,96 1,65 2,70 2,48
Prima Zoom 3,71 2,95 4,67 3,72
TV Barrandov 4,14 4,63 3,88 4,43
Atmedia 1,92 1,12 2,72 1,41
ostatní TV 8,29 5,82 9,23 6.66
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 6. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 28,19 28,05 22,74 23,51
Nova Group 29,35 33,04 35,28 39,13
Prima Group 28,12 27,33 26,15 24,86

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).