Souboj talentových soutěží na Slovensku dopadnul podobně jako v Česku. V nedělních úvodních částech konkurenčních projektů zvítězila Talentmania na televizi Markíza nad Česko Slovensko má talent na Jojce. Podle serveru Mediálne.sk sledovalo Talentmanii 756 tisíc diváků starších 12 let, zatímco Česko Slovensko má talent 598 tisíc. V podílech na publiku dosáhla Markíza hodnoty 37,5 procenta, televize Joj 29,2 procenta.
K TÉMATU: Souboj talentových soutěží vyhrála Nova, ale jen o 200 tisíc diváků
Lepší podíly vykázaly obě televize v cílové skupině diváků od 12 do 54 let, na kterou prodávají reklamu: Markíza 38,9 procenta, Joj 30,6 procenta. Zatímco Markíza začínala společně s Novou vysílat Talentmanii již v 19:50 (na obou televizích šel souběžně živý přenos z hradu Milotice), Jojka dodržela program a začínala ve 20:15, zatímco Prima „psychicky nevydržela“, a tentýž úvodní díl Talentu odstartovala již v 19:45 hod.
ČTĚTE TAKÉ: Talentmania nebo Česko Slovensko má talent? Rozhodne neděle
Ačkoli v průměrné sledovanosti úvodních talentových show vyhrála Markíza, podobně jako v tuzemsku diváci v druhé polovině obou pořadů přepínali spíše na Jojku. V úvodu divácky dominovala Markíza, v druhé hodině už začínala mít převahu Joj a od druhého reklamního breaku okolo 21:15 se stala jedinčkou na trhu. Od Markízy diváci postupně odcházeli, Joj po reklamních blocích rostla,
konstatuje web Mediálne.sk.