Jednoznačné vedení si v neděli večer drží show Česko Slovensko má talent. Od 20 hodin ji na Primě family sledovalo v průměru 1,183 milionu dospělých diváků, což představovalo 30,05 procenta publika. Talent se tak stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem za celou neděli a jako jediný po 20 hodině oslovil víc než milion diváků. Původní detektivku Ach, ty vraždy na ČT 1 vidělo ve stejnou dobu 866 tisíc dospělých diváků (podíl 20,80 procenta) a film Kajínek na Nově 756 tisíc dospělých diváků při podílu 19,93 procenta (494 tisíc diváků od 15 do 54 let s podílem 23,88 procenta).
K TÉMATU: Nejsledovanějším pořadem čtvrtka tradičně Ordinace na Nově: 1,77 milionu diváků
Souboj o sobotní prime vyhrála podle dat Asociace televizních organizací (ATO) ČT 1 se zábavným pořadem Trumfy Miroslava Donutila. Od 20 hodin jej sledovalo 867 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl na publiku 23,29 procenta. Film Harry Potter a Princ dvojí krve na Nově vidělo ve stejnou dobu 703 tisíc dospělých diváků (podíl 22,37 procenta; 556 tisíc diváků od 15 do 54 let a v této skupině vítězství s podílem 32,10 procenta) a Piráty z Karibiku: Truhlu mrtvého muže na Primě family 404 tisíc dospělých diváků s podílem 12,62 procenta.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 17,73 | 18,79 | 13,41 | 12,94 |
ČT 2 | 3,27 | 2,04 | 2,91 | 1,68 |
ČT sport | 2,57 | 1,56 | 2,32 | 2,12 |
ČT 24 | 6,25 | 3,47 | 3,93 | 2,30 |
Nova | 22,50 | 25,45 | 25,50 | 27,55 |
Nova Cinema | 5,68 | 4,22 | 6,39 | 4,05 |
Fanda | 1,03 | 0,67 | 1,28 | 0,74 |
Prima family | 19,87 | 26,61 | 19,81 | 28,92 |
Prima Cool | 4,00 | 4,42 | 5,84 | 6,56 |
Prima love | 2,13 | 1,59 | 2,38 | 1,62 |
TV Barrandov | 4,88 | 4,54 | 4,57 | 3,79 |
Atmedia | 1,87 | 1,14 | 2,37 | 1,41 |
ostatní TV | 8,21 | 5,51 | 9,28 | 6,33 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 29,82 | 25,86 | 22,58 | 19,02 |
Nova Group | 29,21 | 30,34 | 33,17 | 32,34 |
Prima Group | 26,00 | 32,62 | 28,04 | 37,10 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch
Sobota mimo prime time ale patřila především programům České televize. Volební vysílání zpravodajského kanálu ČT 24 zaujalo mezi 17. a 18. hodinou rekordních 537 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 26,42 procenta – v tuto dobu byla ČT 24 jednoznačně nejsledovanější televizí v zemi. Za celý den pak ČT 24 dosáhla průměrného podílu 10,80 procenta. Víc než šestihodinový přenos z dostihového dne 123. Velké pardubické na ČT sport vidělo od 11:20 hod. průměrně 263 tisíc dospělých diváků s podílem 17,22 procenta. Závody vysílala od 14:20 souběžně i ČT 1 a tam je sledovalo 450 tisíc dospělých diváků s podílem 25,67 procenta.
Sobotní pásmo z Pardubic zvedlo celodenní podíl ČT sport na nadprůměrných 6,09 procenta, v hlavním vysílacím čase se ale sportovní kanál propadl až pod hranici jednoho procenta – dosáhl podílu 0,73 procenta. Nedělní hlavní závod Zlaté přilby, rovněž z Pardubic, pak na ČT sport sledovalo od 14:45 hod. v průměru 166 tisíc dospělých diváků při podílu 9,92 procenta. Na celodenních číslech ČT sport se to ale nijak zásadně neprojevilo, klesla na průměrnou hodnotu 2,57 procenta.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 17,68 | 19,16 | 11,92 | 10,63 |
ČT 2 | 3,42 | 2,09 | 2,97 | 1,74 |
ČT sport | 6,09 | 0,73 | 5,24 | 0,77 |
ČT 24 | 10,80 | 6,63 | 6,69 | 3,79 |
Nova | 19,55 | 24,91 | 24,35 | 31,66 |
Nova Cinema | 6,15 | 8,22 | 7,60 | 10,22 |
Fanda | 0,71 | 0,48 | 0,86 | 0,40 |
Prima family | 12,43 | 14,82 | 13,56 | 16,45 |
Prima Cool | 4,10 | 5,34 | 5,38 | 6,28 |
Prima love | 2,46 | 2,73 | 3,10 | 3,81 |
TV Barrandov | 5,58 | 6,36 | 5,07 | 5,10 |
Atmedia | 2,07 | 1,12 | 3,09 | 1,48 |
ostatní TV | 8,96 | 7,40 | 10,16 | 7,67 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 37,99 | 28,61 | 26,82 | 16,94 |
Nova Group | 26,41 | 33,61 | 32,81 | 42,27 |
Prima Group | 18,99 | 22,89 | 22,04 | 26,54 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch
Vítězem pátečního večera byla jako obvykle Všechnopárty Karla Šípa na ČT 1. Od 21:25 hod. ji vidělo průměrně 1,160 milionu dospělých diváků (podíl 35,11 procenta). Jednička vedla i po 20. hodině, její seriál Vyprávěj sledovalo 1,013 milionu dospělých diváků s podílem 28,38 procenta. Druhou pozici vybojovala Nova se svojí kuchařskou soutěží MasterChef, již od 20:20 hod. vidělo 535 tisíc dospělých diváků (podíl 15,83 procenta) a až třetí místo zbylo na Primu family a její zábavný pořad Zrcadlo tvého života, tentokrát s Ivanem Trojanem (506 tisíc dospělých diváků, podíl 14,19 procenta).
Z menších televizí se v sobotu večer dařilo Barrandovu, jehož tři pořady po 20. hodině oslovily pokaždé okolo čtvrt milionu diváků. Sestřihový pořad To byl náš hit od 20 hodin vidělo 246 tisíc dospělých diváků s podílem 6,61 procenta, Barrandovský videostop od 21 hodin 247 tisíc dospělých diváků s podílem 6,77 procenta a dokument Legendy od 21:55 hod. dokonce 254 tisíc diváků (podíl 9,00 procenta). ČT 2 měla tradiční páteční večer. Přírodopisný dokument Jižní Pacifik od 20 hodin zaujal 380 tisíc dospělých diváků (podíl 10,65 procenta) a hned následující dokument Vesmír měl 366 tisíc dospělých diváků a zaujal 10,61 procenta publika.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 17,55 | 23,86 | 13,68 | 19,20 |
ČT 2 | 4,57 | 5,97 | 4,41 | 5,17 |
ČT sport | 5,64 | 6,14 | 6,20 | 7,16 |
ČT 24 | 5,45 | 3,00 | 3,12 | 1,39 |
Nova | 21,82 | 22,58 | 24,16 | 24,83 |
Nova Cinema | 4,89 | 5,68 | 6,66 | 7,60 |
Fanda | 0,63 | 0,32 | 0,74 | 0,35 |
Prima family | 17,82 | 14,65 | 14,43 | 11,64 |
Prima Cool | 4,18 | 3,50 | 6,65 | 5,97 |
Prima love | 2,58 | 1,90 | 3,23 | 2,53 |
TV Barrandov | 4,83 | 5,45 | 5,10 | 5,84 |
Atmedia | 2,45 | 1,58 | 3,39 | 2,22 |
ostatní TV | 7,59 | 5,36 | 8,24 | 6,10 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 33,21 | 38,97 | 27,42 | 32,92 |
Nova Group | 27,34 | 28,58 | 31,56 | 32,79 |
Prima Group | 24,58 | 20,05 | 24,30 | 20,14 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch
Nova Cinema bodovala v sobotu večer českou komedií Jáchyme, hoď ho do stroje!, již od 20 hodin vidělo 400 tisíc dospělých diváků s podílem 10,97 procenta (u cílové skupiny D15–54 to bylo 270 tisíc diváků a podíl 14,24 procenta). Prima Cool ve stejný čas zaujala filmem Celestinské proroctví, který vidělo nadprůměrných 253 tisíc diváků (podíl 6,95 procenta). Americký X Factor v ten samý čas na Primě love přitáhl pozornost 120 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 3,23 procenta.