Tandem televizí Nova a Markíza začíná vítězit ve federálním souboji dvou konkurenčních talentových show. Jejich soutěž Talentmania podle serveru Mediálne.sk v neděli poprvé porazila v počtu diváků pořad Česko Slovensko má talent i na Slovensku. V České republice se to Talentmanii daří už třetí týden po sobě, po zavedení sobotních semifináloných přenosů, proti nimž nejde konkurenční Česko Slovensko má talent na Primě a slovenské televizi Joj.
K TÉMATU: České diváky přešla chuť na talenty. Většina si v neděli pustila Bohdalovou
Talentmanii sledovalo tuto neděli na Slovensku průměrně 613 tisíc diváků starších dvanácti let, zatímco pořad Česko Slovensko má talent měl 589 tisíc diváků. V mladší cílové skupině diváků ve věku od 12 do 54 let ale nadále vede licencovaný formát Česko Slovensko má talent, stejně jako v České republice. Slovensko se ale obecně těší většímu zájmu o talentové show, na Markíze i Joj dosahují více než třicetiprocentního podílu na publiku. V České republice to je o deset procentních bodů méně.