UVNITŘ TABULKA Druhé řadě talentové show Česko Slovensko má talent se daří výrazně lépe na Slovensku než v Česku. Televize Joj jejím prostřednictvím oslovuje mnohem větší část publika než Prima, navíc Talentem poráží nejsledovanější slovenskou televizi Markíza. To se zatím Primě nedaří, výkon hlavního podzimního formátu dosahuje dvou třetin výkonu televize Nova (v širší cílové skupině diváků starších patnácti let). Přesto show dosahuje nadprůměrné sledovanosti Primy.
TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů Česko Slovensko má talent 2 na Primě a Jojce
Pokud se srovnají data sledovanosti Talentu u mladších cílových skupin diváků od 15 do 54 let u Primy a diváků od 12 do 54 let u Jojky, zejména v podílu na publiku je vidět dramatický rozdíl v úspěšnosti této show. Úvodní díl Talentu vidělo první zářijovou neděli 19 procent publika v České republice a téměř 33 procent na Slovensku. Druhý díl zasáhl na Slovensku stejnou část publika jako první, v České republice si polepšil na podíl 28 procent.
KOMENTÁŘ: Bude Talent na Primě letošním propadákem?
Zatím poslední, třetí část druhé řady Talentu, sledovalo na Primě necelých 28 procent publika ve věku od 15 do 54 let, zatímco na Jojce to bylo takřka 48 procent publika ve věku od 12 do 54 let. V absolutních číslech pak v této cílové skupině vidělo třetí díl Talentu na Primě v průměru 650 tisíc diváků, na Slovensku 618 tisíc. Podrobná data sledovanosti této soutěžní show si můžete porovnat ve speciální tabulce na této stránce, kterou bude DigiZone.cz průběžně aktualizovat.