Telefónica O2 sloučí divize pro firemní zákazníky a strategické zákazníky

3. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telefónica O2 v krátkém časovém sledu ohlásila další personální změny. David Šita na základně vlastního rozhodnutí opouští Telefóniku O2, kde dosud šéfuje divizi pro tzv. strategické zákazníky. Už od roku 2000 pracoval pro tehdejší Český Telecom. Teď své další profesní kroky směruje mimo skupinu Telefónica, takže opouští i post ve správní radě Nadace O2. Divize strategických zákazníků bude od 1. září 2010 sloučena s divizí pro firemní zákazníky. Těmto spojeným divizím bude šéfovat František…

Telefónica O2 v krátkém časovém sledu ohlásila další personální změny. David Šita na základně vlastního rozhodnutí opouští Telefóniku O2, kde dosud šéfuje divizi pro tzv. strategické zákazníky. Už od roku 2000 pracoval pro tehdejší Český Telecom. Teď své další profesní kroky směruje mimo skupinu Telefónica, takže opouští i post ve správní radě Nadace O2. Divize strategických zákazníků bude od 1. září 2010 sloučena s divizí pro firemní zákazníky. Těmto spojeným divizím bude šéfovat František Schneider, dosavadní ředitel divize pro firemní zákazníky.

František Schneider přišel do Telefóniky O2 v roce 2008 na pozici ředitele pro korporátní prodej. Předtím působil od roku 2004 v české pobočce společnosti Dell. Jsem si jistý, že Františkovy rozsáhlé obchodní zkušenosti a jeho zákaznicky orientovaný přístup nám pomohou posílit naši vedoucí pozici v celém segmentu firemních zákazníků, tvrdí Luis Malvido, generální ředitel a předseda představenstva Telefóniky O2. Tu opouští také Jose Perdomo, ředitel divize rezidentních zákazníků. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).