Jo tak proto telecum propousti ve velkem ... (o tom se samo nikde nemluvi ... takze psst)
Pro zajimavost, uz cca 1/2 roku nejsou schopni vyfakturovat (fakturuji uplne jine sluzby, za jine ceny ...), a reseni ... zadne, protoze pokazde je na druhe strane nekdo jiny, kdo tam uz za tyden ci 14 dnu proste neni ...
Velké firmy=velké problémy. Kdyby místní hrdinové někdy měli tu možnost a jejich hrdinní voip operátoři a komunitní wi-fi narostly do milionů zákazníků, měli by tam bordel úplně stejně, protože není bezchybných systémů.
I kdyby takových jako je "x" bylo např. 50 000 každý měsíc, pořád je to chybovost v jednotkách promile.
Mno jelikoz jde o firmu, ktera plati statisice, tak je pro me neco takovyho zcela neakceptovatelny. Takovy zakaznik by totiz u VoIP operatora mel vlastniho cloveka (a to minimalne, mozna spis vic lidi), ktery by ho obskakoval. Samo, z pohledu telecumu to nemusi byt az tak zajimavy zakaznik, ale ze by byl zase az tak nezajimavy ... hmm...
Tak předně nejde o to kolik platí, ale jde o to kolik vynese. Což může být i u někoho kdo platí statisíce celkem nic.
Dále právě proto, že je VoIP operátor malý a moc toho neumí a nesvede (ať už kvůli know-how nebo cenám) tak musí tlačit tam, kde něco dokáže tj. servis. Všechno se vším souvisí a také na sebe navazuje.
V té kartelové dohodě jako byla poškozena EU?
Je to tedy takto zvráceně u každého sporu, že peníze/náhradu prakticky připadne "státu".
Kdyby místo toho museli třeba odpustit každému zákazníkovi tři faktury (následující)... To by byl aspoň trest.
Takhle to vyjde do ztracena.. Trest sice dostanou, pokutu zaplatí, ale zákazník bude tratit znovu - jednou tou kartelovou dohodou (vyšponované ceny) podruhé pokutou (zaplatí ji ve finále znovu zákazník). No hlavně že v Brusele si odškrtnou "vyřešeno", ten hnusný zlý ošklivý ble kartel rozdupán!