Jo tak proto telecum propousti ve velkem ... (o tom se samo nikde nemluvi ... takze psst)
Pro zajimavost, uz cca 1/2 roku nejsou schopni vyfakturovat (fakturuji uplne jine sluzby, za jine ceny ...), a reseni ... zadne, protoze pokazde je na druhe strane nekdo jiny, kdo tam uz za tyden ci 14 dnu proste neni ...
Velké firmy=velké problémy. Kdyby místní hrdinové někdy měli tu možnost a jejich hrdinní voip operátoři a komunitní wi-fi narostly do milionů zákazníků, měli by tam bordel úplně stejně, protože není bezchybných systémů.
I kdyby takových jako je "x" bylo např. 50 000 každý měsíc, pořád je to chybovost v jednotkách promile.
Mno jelikoz jde o firmu, ktera plati statisice, tak je pro me neco takovyho zcela neakceptovatelny. Takovy zakaznik by totiz u VoIP operatora mel vlastniho cloveka (a to minimalne, mozna spis vic lidi), ktery by ho obskakoval. Samo, z pohledu telecumu to nemusi byt az tak zajimavy zakaznik, ale ze by byl zase az tak nezajimavy ... hmm...
Tak předně nejde o to kolik platí, ale jde o to kolik vynese. Což může být i u někoho kdo platí statisíce celkem nic.
Dále právě proto, že je VoIP operátor malý a moc toho neumí a nesvede (ať už kvůli know-how nebo cenám) tak musí tlačit tam, kde něco dokáže tj. servis. Všechno se vším souvisí a také na sebe navazuje.