Hlavní navigace

Telefónice nedostatečně fungují antispamové filtry, náprava snad na konci ledna (doplněno)

Aleš Miklík

Jak nás upozornil jeden z našich čtenářů, zákazníkům placených e-mailových služeb Telefóniky O2 nefungují již několik měsíců antispamové filtry, následkem čehož se musí potýkat se záplavou nevyžádané pošty. Původní termín nápravy měl být přitom konec roku 2006, situace se však zatím nemění. Technická podpora Telefóniky jen doporučila v e-mailu zmíněnému čtenáři (který máme k dispozici), aby mezitím využil služeb některého freemailu.

Jak nás upozornil jeden z našich čtenářů, zákazníkům placených e-mailových služeb Telefóniky O2 nefungují již několik měsíců antispamové filtry, následkem čehož se musí potýkat se záplavou nevyžádané pošty. Původní termín nápravy měl být přitom konec roku 2006, situace se však zatím nemění. Technická podpora Telefóniky jen doporučila v e-mailu zmíněnému čtenáři (který máme k dispozici), aby mezitím využil služeb některého freemailu.

CIF17_Rozkosny

Tiskový mluvčí Martin Žabka nám k problému uvedl: Společnost Telefonika O2 po celou dobu využívá k ochraně poštovních účtů svých zákazníkù antispamové filtry a kontinuálně pracuje na jejich posilování a aktualizaci. Celosvětový masový nárůst nevyžádané nebezpečné e-mailové korespondence pociťuje i naše společnost, a proto se snažíme, v zájmu bezpečnosti našich zákazníků, ji co nejvíce eliminovat. Navíc v současné době provádíme upgrade technologických systémů a tým našich specialistů pracuje na tom, aby na konci ledna byl spuštěn nový antispamový filtr. Navíc naši zákazníci mají po celou dobu možnost bezplatného stažení softwaru PC strážce na našich internetových stránkách.

18. ledna 2006, 17:50, doplnění (Aleš Miklík): podle dodatečných informací Martina Žabky antispamové filtry celou dobu fungují, jen mají v poslední době nižší účinnost kvůli novým metodám spamerů, což je i důvod upgradu filtrů.

Našli jste v článku chybu?