Telekomunikační firmy se lepší v odezvě na email

7. 10. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Contactel, Nextra, Tiscali a Inway nejlépe reagojí na email. Nemůže se s nimi rovnat ani žádný z mobilních operátorů. Agentura United Interactive srovnávala odezvu na email u telekomunikačních firem během září, a jen tyto čtyři společnosti se na indexu dostali přes 90 bodů. Průměrná hodnota indexu u mobilních operátorů činí 83,3 bodu a u ostatních 73 bodů. Nejvýraznějšího zlepšení dosáhly České Radiokomunikace. Telekomy se celkově za půl roku zlepšily o čtyři body. (M&M a Tisková zpráva)

Contactel, Nextra, Tiscali a Inway nejlépe reagojí na email. Nemůže se s nimi rovnat ani žádný z mobilních operátorů. Agentura United Interactive srovnávala odezvu na email u telekomunikačních firem během září, a jen tyto čtyři společnosti se na indexu dostali přes 90 bodů. Průměrná hodnota indexu u mobilních operátorů činí 83,3 bodu a u ostatních 73 bodů. Nejvýraznějšího zlepšení dosáhly České Radiokomunikace. Telekomy se celkově za půl roku zlepšily o čtyři body. (M&M a Tisková zpráva)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).