Hlavní navigace

Televize zastupované At Media v únoru oslovily 4,8 milionu diváků

11. 3. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Digitální kabelová televize DVB-C Autor: 115393
Digitální kabelová televize DVB-C
11. 3. 2011

Bez dvou set tisíc rovných pět milionů diváků starších čtyř let oslovily za únor televizní programy, které při prodeji reklamy zastupuje agentura At Media. Celkem jde o 13 vesměs kabelových a satelitních televizí (pozemně vysílají pouze televize Public a Óčko), jejichž sledovanost měří od října 2009 peoplemetry. Dalších devět programů, které rovněž zastupuje At Media, není do elektronického průzkumu sledovanosti zapojeno a tudíž nejsou do únorových čísel započteny.

ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media

Únorový zásah televizí zastupovaných At Media vzrostl meziročně o jeden milion diváků. V měsíci únoru dosáhl souhrnný měsíční zásah třinácti tv-metry měřených televizních stanic z portfolia At Media 4 800 tisíc lidí (Reach 4+). At Media tak meziročně přibyl jeden milion diváků za měsíc, což představuje nárůst o 26 procent, konstatuje marketingový a PR manažer agentury Martin Roman. Souhrnné podíly televizí zastupovaných At Media zveřejňuje v pravidelných týdenních a měsíčních zprávách Asociace televizních organizacích.

K TÉMATU: National Geographic Channel budou v Česku měřit peoplemetry

Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–54 let dosáhla At Media za první dva měsíce tohoto roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni tří procent. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 3,9 procenta, vypočítává Roman. V únoru At Media oslovila týdně 3,2 milionu diváků (meziroční nárůst 28 procent) a denně jeden milion diváků (nárůst o 13 procent), dodává. Vesměs jde o diváky v mladším a středním věku, mladé hospodyně a děti.

wt100 2024 EARLY

ČTĚTE TAKÉ: Štěpán Wolde převezme firmu Media One, usilující o prodej reklamy v ČT

Tak výrazný nárůst Reach je pro nás velmi dobrou zprávou. Jsme díky němu schopni nabídnout nejen unikátní afinitu v atraktivních cílových skupinách a cenovou efektivitu, ale v kampaních se zařazení produktů At Media může projevit i nárůstem Reache v jinak komplikovaně oslovitelných skupinách diváků, říká operativní ředitel agentury At Media Štěpán Wolde. Firma chce v následujících měsících prosadit do peoplemetrů další kabelové a satelitní programy.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).