Snížit ztrátu televize Barrandov o více než tři sta milionů korun se podařilo jejímu novému majiteli, mediální magnátovi Jaromíru Soukupovi. Skupina Empresa Media o tom dnes informovala prostřednictvím tiskové zprávy. Ztrátu se výrazně podařilo snížit pod novým majitelem, původně to byl podnikatel Tomáš Chrenek, především ve druhé polovině roku 2013. Na konci loňského roku byla televize Barrandov ve ztrátě necelých 33 milionů korun. Samotné tržby celé skupiny Empresa Media, kam patří například periodika Týden nebo Instinkt, dosáhly 303 milionů korun.
Z ARCHIVU: Antimonopolní úřad posvětil prodej TV Barrandov do rukou Jaromíra Soukupa
Výsledky hospodaření obou našich mediálních investic dost jasně potvrzují, že pokud máte jasně definovaný cíl, nastavené procesy, a nebojíte se učinit rozhodnutí, tak média mohou růst i dnes. I když je samozřejmě příjemné vlastnit média, kterým se daří, tak tímto rozhodně naše aktivita na trhu nekončí. Naopak jsme nyní připravení k dalším krokům, které posílí naší pozici na trhu,
okomentoval výsledky svých mediálních investic Jaromír Soukup, majitel společnosti Empresa Media, pod kterou spadá i TV Barrandov.
ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov mění majitele, od Tomáše Chrenka ji kupuje Jaromír Soukup
Samozřejmě, že nejsme se ztrátou u TV Barrandov spokojeni, ale máme stále na paměti, že šlo teprve o první rok, kdy jsme měli tuto stanici pod plnou kontrolou. Z tohoto pohledu je vylepšení hospodaření o 300 milionů významným úspěchem, přičemž dobrou zprávou je, že se nám nejenom dařilo zvyšovat výnosy i efektivněji řídit náklady. Žádné z nákladových opatření nemělo vliv na vývoj sledovanosti, možná paradoxně právě naopak, v letošním roce se nám daří sledovanost zvyšovat,
doplnila Soukupa šéfka televize Marcela Hrdá.