Hlavní navigace

Průzkum pro IBM: televize baví méně než Internet

28. 8. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

O útoku Internetu na pozice televize jsme na Lupě už několikrát psali a tento jev, o kterém se mluví stále častěji, potvrzuje anketa, kterou si nechala provést společnost IBM mezi americkými uživateli digitálních médií a zábavy. Surfování po webu zabaví více oslovených lidí než sledování televize. 19 procent dotázaných uvádí, že u Internetu tráví šest a více hodin denně. Podobně dlouho u televize vydrží jen devět procent respondentů. (IT News)

O útoku Internetu na pozice televize jsme na Lupě už několikrát psali a tento jev, o kterém se mluví stále častěji, potvrzuje anketa, kterou si nechala provést společnost IBM mezi americkými uživateli digitálních médií a zábavy. Surfování po webu zabaví více oslovených lidí než sledování televize. 19 procent dotázaných uvádí, že u Internetu tráví šest a více hodin denně. Podobně dlouho u televize vydrží jen devět procent respondentů. (IT News)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).