Už nějakou dobu mám pocit, že televize ztišily nejen reklamu, ale i program jako takový. Když přepnete z Novy na ČT24, tak ČT24 křičí. Reklamu nechaly televize na povolené hlasitosti. Takže divák si nastaví hlasitost podle tiššího filmu a reklama pak opět řve. :-)
Je to můj subjektivní názor. Budu jen rád, pokud se pletu.
Šlágr nevím, ten nesleduji, ale už delší dobu toto pozoruji u National Geographic, kde po skončení reklamy hlasitost vyskočí o několik decibelů výše. A budu upřímný, vadí mi to úplně stejně, jako hlasité reklamy. Mám ale obavy, že toto nařízení tento opačný extrém řešit nebude a naopak ho možná spíš nepřímo podpoří :(
Vůbec se nepleteš, naopak.
Iniciátorem byla Prima, a motorem pak i Nova.
Zařízení nasadili už dříve a postupně se „utahují“ parametry (skokem se to dělá nesnadno, nějakou dobu trvá, než to pronikne až do postprocessingu externích studií). Když si třeba meziročně srovnám ukázkové záznamy, je současná reklama tišší.