Podle nějakýho americkýho průzkumu jsou lidi stejně líný ty reklamy přetáčet. Asi na tom něco bude. Přece jen vystřihnutí reklamy je práce navíc. A televize prodávají reklamu podle sledovanosti pořadu, takže každý číslo navíc se hodí :)))
Přesně tak jsem to sem chtěl napsat :-)). Proč chtějí televize vykazovat sledovanost tohoto typu, vždyť každému inzerentovi musí být jasné, že "jeho" reklama ze záznamu (téměř) žádný zásah mít stejně nebude, no ale tonoucí se stébla chytá - s klesajícími příjmy z reklamy vymyslí komerční televize ledasco :-)).
Nevím jak kdo, ale já osobně sice nic nenahrávám a přesto reklamy vůbec nesleduju - v okamžiku, kdy pořad přeruší reklama, okamžitě přepínám jinam (občas se stane, že se k původnímu pořadu už nevtrátím, jelikož najdu něco lepšího :-)). Ale mít možnost sledování s časovým posunem (time shifting), tak toho rozhodně využiju - vždyť si to o využití vyloženě říká. Spíš bych veřil, že v našich končinách to nebude jen lenost, ale technická "vyspělost" diváků = divák (technický analfabet) to neumí použít a ani se to nechce naučit (zdá se mu to moc složité). V tom bude spíš zakopaný pes.