Dva reklamní formáty na křesťanské televizi Noe, která od svého vzniku programově odmítá vysílat reklamu, požaduje po jejím provozovateli vysvětlit Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Radní vyzvali ostravskou firmu Telepace, držitele vysílací licence TV Noe, aby osvětlila, na základě jakého smluvního ujednání se společností Česká Muzika vysílá pořad Platinové písničky. Stejné vysvětlení RRTV žádá v případě odvysílání spotů na Časopis IN!
ROZHOVOR: Krizi jsme nepocítili. Denně nám lidé posílají v průměru 100 tisíc, říká šéf TV Noe
Česká Muzika provozuje hudební televizi Šlágr TV, která od loňského podzimu testuje v celoplošném multiplexu 3. Firma se ale především zabývá vydáváním CD a DVD s lidovou hudbou, kterou nabízela i prostřednictvím speciálních pořadů na již zaniklých televizích Public a Stil. Nyní se obdobný formát Platinové písničky objevil i na televizi Noe. Ta veřejně deklaruje, že odmítá vysílat reklamu a živí ji především dary od diváků.