Dvojnásobně vyššího podílu na publiku od 15 do 54 let než plánovala do konce letošního roku dosáhla v prvním týdnu svého vysílání nová celoplošná televize Pětka. Program zaměřený na původní českou zábavu, který vysílá v celostátním multiplexu 3, na satelitu i v kabelech, sledovalo od 15 do 21. října denně v průměru 0,65 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let, kteří trávili čas u televize. Informovala o tom agentura Atmedia, která Pětku zastupuje při prodeji reklamních časů.
K TÉMATU: Pětka chce ubrat nejvíc diváků Nově a České televizi. Na kampaň dá 20 milionů
“Již před spuštěním vysílaní se zástupci televize Pětka netajili přáním dosáhnout 0,5 procentního podílu na sledovanosti v průběhu prvního týdne vysílání. Toto přání se jim dokonale splnilo a v cílové skupině diváků ve věku 15 až 54 let dosáhla televize Pětka 0,65 procentního podílu na sledovanosti. V některých dnech Pětka dokonce pokořila hranici 0,8 procentního podílu na sledovanosti,” sdělila Michaela Vasilová z Atmedia.
ROZHOVOR: Filmy ani seriály zatím neplánujeme, říká programový ředitel Pětky Václav Kutil
V nejsledovanějším čase od 20 do 24 hodin dosáhla Pětka během prvního týdne průměrého podílu 0,74 procenta. “Diváky zaujaly především pořady Iveta a Iveta živě, Nic není nemožné, Sbal si mě, Koule, Nevař z vody, či Buřtcajk,” dodala Vasilová. Data vycházejí z ad hoc analýzy, kterou pro mediální zastupitelství Atmedia a televizi Pětka zpracovala Asociace televizních organizací (ATO) a společnost Mediaresearch. Denní data z peoplemetrů bude mít Pětka stabilně od prosince.