Lifestylová televize Public nasazuje od dnešního dne nový grafický vizuál a také koncept vysílacího schématu a programové nabídky. Tzv. selfpromotion (sebepropagační) spoty budou laděny do vánoční atmosféry a objeví se v nich tváře televize. Na obrazovce se také poprvé objeví 3D motiv televize včetně nových grafických prvků.
K TÉMATU: Renata Pešková, Petr Pohl: Od prosince bude TV Public s pevným programem
Všechny komponenty jsou tvořeny naším kreativním a selfpromotion oddělením za účelem vyšší sledovanosti, a to díky zvýšení přehledu o vysílání v očích našich diváků, ale také nárůstu délky sledování našeho vysílání,
sdělila serveru DigiZone.cz výkonná ředitelka televize Public Renata Pešková. Z nových tváří se objeví na obrazovce např. moderátorka a modelka Zuzana Belohorcová. Novinkou bude také pořad Jukebox, kde uvidí diváci tvář hudební televize Óčko, Lenny Trčkovou. Ten by měl zaplnit vzniklou mezeru po hudební televizi v digitální terestrice.